Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Inhimillinen tekijä
winemaker:
Mietin tarkkaan, ennenkuin laitoin avaukseni tästä aiheestä.
Vaan pelko oli turha, on niin hienoja ihmisiä kommentoimassa tätäkin asiaa. Kuolemaa, vaikka se on elämän väistämätön päätös. Mikähän siinä on, että sen käsittely tuntuu pelottavalta.
Itse suhtaudun kuolemaan luonnollisena tapahtumana, kun aika tulee, olen tehtäväni täällä tehnyt ja minun on aika mennä. Olen vahvasti sitä mieltä, että meillä kaikilla on täällä joku tehtävä, jonka saattaminen päätökseen tekee tilaa uudelle elämälle ja sielulle.
Ettätämmöstä nyt piti.
Turhan Höpöttäjä:
--- Lainaus käyttäjältä: winemaker - 26.03.2013 kello on 16:50 ---
Itse suhtaudun kuolemaan luonnollisena tapahtumana, kun aika tulee, olen tehtäväni täällä tehnyt ja minun on aika mennä. Olen vahvasti sitä mieltä, että meillä kaikilla on täällä joku tehtävä, jonka saattaminen päätökseen tekee tilaa uudelle elämälle ja sielulle.
--- Lainaus päättyy ---
Ensimmäiset lapsenlapset kun putkahti eloa jatkamaan, sen jälkeen kuoleman "vartominen" on keponen homma. :D
sipu:
--- Lainaus käyttäjältä: winemaker - 26.03.2013 kello on 16:50 ---Mietin tarkkaan, ennenkuin laitoin avaukseni tästä aiheestä.
Vaan pelko oli turha, on niin hienoja ihmisiä kommentoimassa tätäkin asiaa. Kuolemaa, vaikka se on elämän väistämätön päätös. Mikähän siinä on, että sen käsittely tuntuu pelottavalta.
Ettätämmöstä nyt piti.
--- Lainaus päättyy ---
toi on niin totta
sen olen ihan itse kokenut
kun olin sappileikkauksessa
joka sitten meni täysin pieleen
niin voin sanoa
että hetkittäin en ollut täällä
vaan jossain muualla
mutta niin se vaan on
että minun työni on olla mummi ja ukkille kulta :)
se asia on niin monesti minulle näyttetty
kun pienet kätöset halaavat ja saa suukon poskelle
aah kyllä vaan elämä on , kuitenkin niin ihanaa Thumb :)
Turhan Höpöttäjä:
--- Lainaus käyttäjältä: sipu - 26.03.2013 kello on 17:56 ---
mutta niin se vaan on
että minun työni on olla mummi ja ukkille kulta :)
se asia on niin monesti minulle näyttetty
kun pienet kätöset halaavat ja saa suukon poskelle
aah kyllä vaan elämä on , kuitenkin niin ihanaa Thumb :)
--- Lainaus päättyy ---
Thumb
AnneN:
Osanottoni surun kokeneille. Kun ei ole omia lapsia- voi vain miettiä tuskan määrää oman lapsen menetyksen kohdalla.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta