Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Alkon, ostokset , sunnuntaisin ?
Laaga:
Alkon tuotteissa ei ole omaltakohdalta muuta hyvää kuin m-autojen ja m-vaunujen alustat.
perho-ukko:
--- Lainaus käyttäjältä: Laaga - 27.03.2013 kello on 18:19 ---Alkon tuotteissa ei ole omaltakohdalta muuta hyvää kuin m-autojen ja m-vaunujen alustat.
--- Lainaus päättyy ---
Onhan niissä vaunuissa myös vetoaisassa AL-KO lukko !!! ;D
Duster:
Mulla alkoholin kulutus aika pientä, jääkaapis on Tallinnan tuliainen 0,5l Jägermeister josta otettu 1/5 osa, pullo on ollut jääkaapissa rapian pari vuotta....
Turhan Höpöttäjä:
--- Lainaus käyttäjältä: Duster - 28.03.2013 kello on 10:46 ---Mulla alkoholin kulutus aika pientä, jääkaapis on Tallinnan tuliainen 0,5l Jägermeister josta otettu 1/5 osa, pullo on ollut jääkaapissa rapian pari vuotta....
--- Lainaus päättyy ---
Anna olla vain jääkaapissa se Jäkäri. Pari vingerporilaista sitä, niin alkaa närästämään. ;)
Muutaman Mämmikaljan ostin ja ulkomaalaisen Pääsiäiskaljan. Niin ja emännälle lammasviiniä. :D
Duster:
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 28.03.2013 kello on 11:05 ---Anna olla vain jääkaapissa se Jäkäri. Pari vingerporilaista sitä, niin alkaa närästämään. ;)
Muutaman Mämmikaljan ostin ja ulkomaalaisen Pääsiäiskaljan. Niin ja emännälle lammasviiniä. :D
--- Lainaus päättyy ---
Ei mua Jäkäri närästä, mut lenssu lääkkeenä oiva, pari lääkemitallista (30ml/mitta) teenjoukkoon ja hunajata sekaan....jo vain
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta