Äänestys: Käyttäisitkö Alkoholiliikettä sunnuntaisin ,jos se olis mahdollista ?

kyllä
- 14 (26.9%)
en
- 25 (48.1%)
äärimmäisessä hädässä  ehkä ?
- 13 (25%)

Äänestäjiä yhteensä: 48


Sivuja:
Toiminto
  • #61 kirjoittanut Laaga 27 Mar 2013
  • Alkon tuotteissa ei ole omaltakohdalta muuta hyvää kuin m-autojen ja m-vaunujen alustat.
  • #62 kirjoittanut perho-ukko 27 Mar 2013
  • Alkon tuotteissa ei ole omaltakohdalta muuta hyvää kuin m-autojen ja m-vaunujen alustat.
    Onhan niissä vaunuissa myös vetoaisassa AL-KO lukko !!! ;D
  • #63 kirjoittanut Duster 28 Mar 2013
  • Mulla alkoholin kulutus aika pientä, jääkaapis on Tallinnan tuliainen 0,5l Jägermeister josta otettu 1/5 osa, pullo on ollut jääkaapissa rapian pari vuotta....
  • #64 kirjoittanut Turhan Höpöttäjä 28 Mar 2013
  • Mulla alkoholin kulutus aika pientä, jääkaapis on Tallinnan tuliainen 0,5l Jägermeister josta otettu 1/5 osa, pullo on ollut jääkaapissa rapian pari vuotta....

    Anna olla vain jääkaapissa se Jäkäri. Pari vingerporilaista sitä, niin alkaa närästämään.  ;)

    Muutaman Mämmikaljan ostin ja ulkomaalaisen Pääsiäiskaljan. Niin ja emännälle lammasviiniä.  :D
  • #65 kirjoittanut Duster 30 Mar 2013
  • Anna olla vain jääkaapissa se Jäkäri. Pari vingerporilaista sitä, niin alkaa närästämään.  ;)

    Muutaman Mämmikaljan ostin ja ulkomaalaisen Pääsiäiskaljan. Niin ja emännälle lammasviiniä.  :D

    Ei mua Jäkäri närästä, mut lenssu lääkkeenä oiva, pari lääkemitallista (30ml/mitta) teenjoukkoon ja hunajata sekaan....jo vain
  • #66 kirjoittanut Turhan Höpöttäjä 30 Mar 2013
  • Ei mua Jäkäri närästä, mut lenssu lääkkeenä oiva, pari lääkemitallista (30ml/mitta) teenjoukkoon ja hunajata sekaan....jo vain

    3dl   :D
Sivuja:
Toiminto