Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Alkon, ostokset , sunnuntaisin ?
tapani pokkinen:
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 26.03.2013 kello on 17:22 ---Jos ei ole alkoholiongelmaa, silloin pitää evästä olla kotona muutaman kuukauden tarpeet. Mutta jos pullo piirongin laatikossa, tai olut jääkaapissa painaa juomattomana mieltä. Silloin on siirryttävä perisuomalaiseen perjantaipullo käytäntöön. ::)
--- Lainaus päättyy ---
Itelläkin painaa viinahammas mieltä. Jo pari kuukautta sitten tuli laitettua purkkiin mesimarjoja, mustikoita ja puolikas pirtua perään. Vielä pari viikkoa takaperin muistin purkkia vielä ravistella ja mietin jos huomenna sen puristelen ja siivilöin, vaan yhä makaavat purkissa.
Jos panis koneen kiinni ja lähtis hommiin. Ei muuten, mutta pääsis maistelemaan Thumb
perho-ukko:
Muuten hieman asian vierestä: Se häirikkö,joka soitti polliisit minun perään,on saanut häädön asunnostaan,juopottelun ja häiriöinnin vuoksi,rivitalolta !! Thumb Thumb
Turhan Höpöttäjä:
--- Lainaus käyttäjältä: tapani pokkinen - 26.03.2013 kello on 18:35 --- Ei muuten, mutta pääsis maistelemaan Thumb
--- Lainaus päättyy ---
No, helevatta. Maistelemaampa hyvinkin. ;D
sipu:
--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko - 26.03.2013 kello on 18:44 ---Muuten hieman asian vierestä: Se häirikkö,joka soitti polliisit minun perään,on saanut häädön asunnostaan,juopottelun ja häiriöinnin vuoksi,rivitalolta !! Thumb Thumb
--- Lainaus päättyy ---
Thumb Thumb Thumb
tuohan oli hyvä uutinen Thumb
Kaliko:
Tiedän että tämä aihe jakaa suomessa mielipiteet rajusti
kahtia. Itse olen huomannut että meidän jälkikasvu on
huomattavasti fiksumpia kuin isänsä ahkoholin suhteen.
Kaikki kolme poikaa ottavat juhlissa tai viikonloppuna lounaalla
muutaman lasin viiniä tai jotain muuta hyvänmakuista juomaa.
Itse nautin hyvän aterian kanssa mielellään lasin hyvää
punaviiniä sekä juhlissa muita mietoja. Joskus sattuu että
työ häiritsee vapaa aikaa ja kotiin tullessa on juhlat tiedossa
jolloin olisi mukava hakea muutama pullo punaviiniä viikonpäivästä
riippumatta, niinkuin monessa muussa maassa. Ei tarvii säilöä
niitä pulloja kotona. Hakisi vain tarpeeseen.
Ps. Kämppä sen verran pieni tai täynnä roinaa jotta ei mahdu
säilömään tarpeeksi ;D
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta