Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Alkon, ostokset , sunnuntaisin ?

<< < (2/14) > >>

Alan:
Kaikki turhanaikainen holhoaminen pois.

Toki Alkossa voisin käydä jos sunnuntaina asiaa olisi, ehkä kerran vuodessa ja silloinkin varmaan loma-aikana.

AnneN:
Holhoaminen pois...mutta kun katselen yhden läheisen puurtamista joulun alla. Perheen yritys, pikkukauppa. Vain itsenäisyyspäivä vapaata ennen joulua ja silloin leivottava kun muut päivät kaikki työtä. Täytyy sanoa että sääliksi käy. Totta kai voi palkata apua, mutta monesti se hyöty joka joulumyynnistä tulee menee siihen palkkaukseen. Kyllä me kaikki osattiin käydä muina päivinä kaupassa ennen.

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 24.03.2013     kello on 08:38 --- Thumb Thumb
Sunnuntai aukiolot on juppeja ja trendikkäitä kiirettä hallitsemattomien juttu. Eniten tietysti isojen kauppojen halu kaataa pienet alle 300 neliön kaupat. Jaloilla minäkin äänestän, elikkä ei pyhänä kauppaan.  :)

--- Lainaus päättyy ---
Liiteri kans sijoittaa kauppansa niin että ne tappaa kaikki oikeat kaupat lähietäisyydeltä.
Eikä kauppojen tartte olla auki kuin 9-19 korkeintaan, sekin arkisin.  :laugh:

kookaburra:
Koko Alkoa ei tarvitsisi olla.  Kyseiset tuotteet voisivat olla tavallisissa kaupoissa ja liikenneasemilla.  Niissä myydään elintarvikkeiden ohella sitä "intiaanin kostoakin",  niin miksei myös alkoholipitoisia tuotteita.....!

Fenix:
Itse kun olen töissi mitä merkillisimpiin aikoihin, niin minulle on todella hyvä, että kauppoja on avoinna joka päivä. Alkon tuotteet eivät ole niin merkittävä osa elämääni, että sillä olisi jotain väliä, mutta ruokaa ja juomaa tarvitsee myös pirssikuskin perhe. Tokihan nämä on myös järjestelykysymyksi ä, mutta eipä tartte värkätä jokaista kauppareissua, että milloin joutaa seuraavan kerran.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View