Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Alkon, ostokset , sunnuntaisin ?

<< < (9/14) > >>

perho-ukko:
Hoh,hoijaa.... tuntuu porukka olevan alkoholi riippuvaisia,mutta sehän ei minulle kuulu,sanoin vaan!!

Duster:
Mulle se ja sama onko alko auki 24/7 vai ei.....

sipu:

--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko - 26.03.2013     kello on 12:51 ---Hoh,hoijaa.... tuntuu porukka olevan alkoholi riippuvaisia,mutta sehän ei minulle kuulu,sanoin vaan!!

--- Lainaus päättyy ---

en pidä näitä vaanareita alkoholisteina
koska pitää olla skarppina ratintakana
jotta uskon ,että kaik tietävät omat rajansa 
mut tämä vaan minun käsitys Orgilaisista  Thumb

tapani pokkinen:
Lainaus käyttäjältä: perho-ukko - tänään kello 12:51
Hoh,hoijaa.... tuntuu porukka olevan alkoholi riippuvaisia,mutta sehän ei minulle kuulu,sanoin vaan!!

mut tämä vaan minun käsitys Orgilaisista 

Eikös se ole jo kauan tunnettu asia, että vaanarit ovat numeroituja juoppoja :P

Niin ja tuo pätee tietty vain liittoon kuuluviin kausipaikkalaisiin :o Ei meihin liikkuviin Puskaparkkilaisiin siis enstekkä 8)

Ei vain mielummin juoppo kuin joku pedofiili, murhamies, puolisonsa henkinen alistaja tai muutoin pahoinpitelijä.

Toi klisee siitä, ettei suomalaiset kykene muiden kansojen tapaan alkoholin käyttöön on vähän samaa kategoriaa kuin rodulliset esteet älykkyydessä.

sipu:

--- Lainaus käyttäjältä: tapani pokkinen - 26.03.2013     kello on 15:02 ---Lainaus käyttäjältä: perho-ukko - tänään kello 12:51

mut tämä vaan minun käsitys Orgilaisista 

Eikös se ole jo kauan tunnettu asia, että vaanarit ovat numeroituja juoppoja :P

Niin ja tuo pätee tietty vain liittoon kuuluviin kausipaikkalaisiin :o Ei meihin liikkuviin Puskaparkkilaisiin siis enstekkä 8)

Ei vain mielummin juoppo kuin joku pedofiili, murhamies, puolisonsa henkinen alistaja tai muutoin pahoinpitelijä.

Toi klisee siitä, ettei suomalaiset kykene muiden kansojen tapaan alkoholin käyttöön on vähän samaa kategoriaa kuin rodulliset esteet älykkyydessä.

--- Lainaus päättyy ---

no niin
noihin kauheuksiin verrattuna
on pienin paha se juoppo  :)
ja kyllä vaan
eiköhän niitä juoppoja liene
maassa kuin maassa  ::)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa