Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Alkon, ostokset , sunnuntaisin ?

<< < (7/14) > >>

Turhan Höpöttäjä:
Kun saisivat tuon keskikaljan takaisin Alkoon. Reilu neljäkymmentä vuotta Suomalaisilla on ollut aikaa opetella keskarin käyttöön. Ei näy onnistuvan.  :)

perho-ukko:

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 26.03.2013     kello on 08:15 ---Kun saisivat tuon keskikaljan takaisin Alkoon. Reilu neljäkymmentä vuotta Suomalaisilla on ollut aikaa opetella keskarin käyttöön. Ei näy onnistuvan.  :)

--- Lainaus päättyy ---
  Elä nyt höpäjä,olis pitkä matka hakemaan Pirkkaa Karttulasta!!! ;D

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko - 26.03.2013     kello on 08:18 ---  Elä nyt höpäjä,olis pitkä matka hakemaan Pirkkaa Karttulasta!!! ;D

--- Lainaus päättyy ---

Minä en tiedä kuuluuko Perho-Ukko siihen porukkaan, jotka joutuu kaikki päihdykkeet ja kaljat hakemaan varta vasten, kun on entiset tullut juotua pois. Ei se noin mene, vaan päihdykkeitä on oltava kotona (kulkimessa, mökillä) aina, tankataan lisää kun alkaa vähenemään ja kauppa sattuu kohdalle.  :D

perho-ukko:

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 26.03.2013     kello on 08:24 ---Minä en tiedä kuuluuko Perho-Ukko siihen porukkaan, jotka joutuu kaikki päihdykkeet ja kaljat hakemaan varta vasten, kun on entiset tullut juotua pois. Ei se noin mene, vaan päihdykkeitä on oltava kotona (kulkimessa, mökillä) aina, tankataan lisää kun alkaa vähenemään ja kauppa sattuu kohdalle.  :D

--- Lainaus päättyy ---
  Nyt menee siihen suuntaan,että en oikein tykkää,EN kuulu kyseiseen ryhmään,tuliko selväksi! >:( >:(

perho-ukko:
 Selvennän vielä hiukan asiaa: Tarkoitin että kyllä palvelua pitää olla,on kuluttajan omalla vastuulla,miten niitä käyttää,kyllä minä ainakin tykkään siitä,että ruokakaupasta saa TARVITTAESSA kaiken,myös keskioluen,ei sitä tarvitse aina ostaa,mutta tuntuisi mielettömältä ratkaisulta,että olut olisi haettava jostakin 50 km päästä,huom, TARVITTAESSA, koska minulla ainakaan ei ole mitään asiaa kyseiseen liikkeeseen,ja joka ei osaa nykyisiä palvelu tarjontoja käyttää,se on heidän ongelmansa,ei normaalien kaupan palveluja käyttävien asiakkaiden,tulikoha nyt tämäkin asia kohdaltani selväksi ,olen puhunut !!!!!!!

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View