Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Vetoautokuumetta

(1/5) > >>

oh5yw:
Olen tuota koppia perässäni vedellyt 94-mallisella Transportterilla kohtuullisella menestyksellä.

Nyt kuitenkin vaihdelaatikko on alkanut ronaamaan, ei tahdo kolmonen ja nelonen mennä päälle kuin kytkimellä ja kaasulla härnäämällä.
Katselin noita korjaamohintoja, laatikkoremonnti voi maksaa pari, kolmekin tonnia ja itse en osaa mitään tehdä...

Tuommoinen remontti parin tonnin kärryyn ei kuulosta houkuttelevalta.
Olen kuitenkin mieltynyt tuohon VW-kulkimeen ja olen netistä katsellut muutaman vuoden uudempia Transporttereita.

Mutta uskaltaako yksityiseltä ostaa? Autoliikkeessä yleensä on jonkunlainen takuu, mutta siitä hyvästä hinnat huomattavasti korkeampia...

Ulkomailta tuskin viiden tonnin autoa kannattaa tuottaa, onhan noita kotimaassakin...

Ei sattuisi kellään nurkissa pyörimään tai tuttavalla olemaan jouten jotain vuosimallia 2000 tms. Transportteria kohtuuhintaan kaupan?

Tämmöstä näin saunan jälkeen pohtii....

Kari

LMC-99:
Tuota noin, eikö mikään muu vetopeli käy siihen kopin eteen kuin transportteri?

Mulla nimittäin olis yksi 7h tila-auto tuos pihas jouten vm-94..

jorma:
Aloittajalle en pysty enää tarjoamaan omaani Volvo v70 d5, kun alkaa olla lähtökuopissa uuteen kotiin. Sen sijaan voin lämpimästi suositella vastaavaa vehjettä veturiksi.
Seuraavaksi pitää kokeilla miltä vaununveto ym. ajo tuntuu WW. Tiguan maasturilla. Mahtaako jollakin olla kokemuksia. :-\

K.E.V:
Meillä on kopparössä yx 4x4 tiguan. Ei ole ainakaan valittaneet kun suomea kierrelleet.

kimi:
Huuda tuosta retkeilyauto, tai sellaiseksi helposti muutettava

http://www.huutokaupat.com/fi/v/40454

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View