Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Turvallinen autokauppa?

<< < (2/10) > >>

LMC-99:

--- Lainaus käyttäjältä: Sakarias - 22.03.2013     kello on 18:23 ---Mitä jos henkilö haluaa  ottaa auton mukaan ja lupaa maksaa netissä kun pääsee kotiin. Luottaakko vai ei?

Toki en tiedä vielä mitä tuleman pitää.

--- Lainaus päättyy ---

No voi hyvää päivää olet kyllä aika toope jos annat auton pois ja odottelet kaikesssa rauhassa rahoja..RAHAT KÄTEEN.

Tai sitten istut itse tietsikan ääreen ja katsot että tilisiirto on tehty, ennen kuin annat teknisen osan ostajalle.

Muuten hyvästi ja heippa autolle..

mjo33400:

--- Lainaus käyttäjältä: Sakarias - 22.03.2013     kello on 18:23 ---Mitä jos henkilö haluaa  ottaa auton mukaan ja lupaa maksaa netissä kun pääsee kotiin. Luottaakko vai ei?

--- Lainaus päättyy ---

EI!

0yxxy0:

--- Lainaus päättyy ---

Anna maksaa sun pc:llä ja tarkista omalta tililtä että tuli perille. Luovarit myös itselle että jos ei rekisteröi omiin nimiin niin saat katkaistua kulut iteltä. Hyvä varmistaa myös henkilöllisyys kenen nimiin menee jos jollekkin muulle niin jättäisin myymättä.

Fenix:
Ehdottomasti rahat käteen tai heti tilille. Ja kuten tuossa jo sanottiinkin, niin erillinen kauppakirja. Jos autoa haluaa ostaa jonkun toisen nimiin, niin tältä toiselta pitää olla valtakirja moiseen.

Aakku:
Minä maksoin kolme viikkoa sitten myyjän läppärillä tilisiirrolla. Siirron tehtyäni näytin kuitin näytöltä. Ei mitään suurempia summia kannata mukana kantaa. Välimuistin voi kai tyhjentää käytön jälkeen. Itse en sitä tehnyt. Oli mielestäni niin tarkat tiedot myyjästä.
Luovari kannattaa kirjoittaa molemmille. Etenkin myyjälle se saattaa olla tärkeä, jotta saa vakuutukset ym. irtisanottua.
Ellei raha siirry, niin älä allekirjoita ilmoitusosaa. Älä anna autoa edes osamaksulla.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View