Tekniikkakeskustelut > Kori ja alusta

Kokemuksia KFU:sta?

<< < (36/36)

kimi:

--- Lainaus käyttäjältä: tahko - 16.07.2014     kello on 12:58 ---No eipä kovin hyviä (kestäviä) nämä veivattavat (Remis) olleet.

--- Lainaus päättyy ---

Hekiä kehutaan ja valinta olisi luultavasti sellainen jos tänään ostaisin. Toisaalta tuo veivattava on meillä ollut runsaassa käytössä 4 vuotta ja toimii ok, kuten jo sanoin. Rasvaa sen "liukutangon" kerran pari vuodessa ja taas toimii uuden veroisena.

tahko:

--- Lainaus käyttäjältä: kimi - 16.07.2014     kello on 13:11 ---Hekiä kehutaan ja valinta olisi luultavasti sellainen jos tänään ostaisin. Toisaalta tuo veivattava on meillä ollut runsaassa käytössä 4 vuotta ja toimii ok, kuten jo sanoin. Rasvaa sen "liukutangon" kerran pari vuodessa ja taas toimii uuden veroisena.

--- Lainaus päättyy ---

Siis puhutko nyt Remiksen vai Omni ventin veivattavasta kattoluukusta. Minä meinasin kirjoituksessani Remistä kuten myös kirjoitin sulkeisiin.

kimi:

--- Lainaus käyttäjältä: tahko - 16.07.2014     kello on 13:32 ---Siis puhutko nyt Remiksen vai Omni ventin veivattavasta kattoluukusta. Minä meinasin kirjoituksessani Remistä kuten myös kirjoitin sulkeisiin.

--- Lainaus päättyy ---

Siis omniventin veivattavasti puhun. Heki kuulemma hiljaisempi ja näitä kahta olen kommentoinut. Jäi huomaamatta että, puhuit toisesta (kolmannesta) luukusta.

Topelius:
Pahus,  kun tuota Omniventtiä ei saa isompana.  Nyt takkuilee myös tuo isompi.  Pitää pitää luukku, kiinni ja toivoa että myös pysyy kiinni.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View