Tekniikkakeskustelut > Kori ja alusta
Kokemuksia KFU:sta?
kimi:
--- Lainaus käyttäjältä: tahko - 16.07.2014 kello on 12:58 ---No eipä kovin hyviä (kestäviä) nämä veivattavat (Remis) olleet.
--- Lainaus päättyy ---
Hekiä kehutaan ja valinta olisi luultavasti sellainen jos tänään ostaisin. Toisaalta tuo veivattava on meillä ollut runsaassa käytössä 4 vuotta ja toimii ok, kuten jo sanoin. Rasvaa sen "liukutangon" kerran pari vuodessa ja taas toimii uuden veroisena.
tahko:
--- Lainaus käyttäjältä: kimi - 16.07.2014 kello on 13:11 ---Hekiä kehutaan ja valinta olisi luultavasti sellainen jos tänään ostaisin. Toisaalta tuo veivattava on meillä ollut runsaassa käytössä 4 vuotta ja toimii ok, kuten jo sanoin. Rasvaa sen "liukutangon" kerran pari vuodessa ja taas toimii uuden veroisena.
--- Lainaus päättyy ---
Siis puhutko nyt Remiksen vai Omni ventin veivattavasta kattoluukusta. Minä meinasin kirjoituksessani Remistä kuten myös kirjoitin sulkeisiin.
kimi:
--- Lainaus käyttäjältä: tahko - 16.07.2014 kello on 13:32 ---Siis puhutko nyt Remiksen vai Omni ventin veivattavasta kattoluukusta. Minä meinasin kirjoituksessani Remistä kuten myös kirjoitin sulkeisiin.
--- Lainaus päättyy ---
Siis omniventin veivattavasti puhun. Heki kuulemma hiljaisempi ja näitä kahta olen kommentoinut. Jäi huomaamatta että, puhuit toisesta (kolmannesta) luukusta.
Topelius:
Pahus, kun tuota Omniventtiä ei saa isompana. Nyt takkuilee myös tuo isompi. Pitää pitää luukku, kiinni ja toivoa että myös pysyy kiinni.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta