Tekniikkakeskustelut > 12 voltin järjestelmä

12v regulaattori

<< < (5/6) > >>

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 22.03.2013     kello on 08:58 ---http://dx.com/p/mini-dc-dc-voltage-stabilizer-regulator-module-red-126106

--- Lainaus päättyy ---

Ei taida mahtua valokytkimen sisälle.  :)

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 22.03.2013     kello on 11:42 ---Mut saahan sen lähempääkin, saa heti , toimii varmasti, jne
eikä laihialaistkaan köyhdy liikaa :P

--- Lainaus päättyy ---

Saa, saa... kestää muutaman päivän kun tilaa ja tinaa ite kiinni mutta toiminnan tietää vasta sitten kun kokeilee.

Nimimerkki: 'Kerran uuden risan laturin autoon laittanut'   :D

Ja tuosta 3€ kiinalaisesta voisi tehdä vaikka himmentimen, pitäähän himmennettävät valot olla!    8)

K.E.V:
Ei ne välttämättä 3:ssa päivässä tule, itse odottanut parhaimmillaan 3 viikkoa.
Himmennetyt valot on kulkimessa vakiona  ;D

Ossi66:

--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 22.03.2013     kello on 12:04 ---Saa, saa... kestää muutaman päivän kun tilaa ja tinaa ite kiinni mutta toiminnan tietää vasta sitten kun kokeilee.

--- Lainaus päättyy ---

Jos tulee yhtä nopeesti kuin mun vikakoodilukija Eevillestä, ehtii hyvin jo syksyn sadekeleille (3.5kk matkalla) ;D

Haapaniemen Paroni:

--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 22.03.2013     kello on 12:56 ---Ei ne välttämättä 3:ssa päivässä tule, itse odottanut parhaimmillaan 3 viikkoa.
Himmennetyt valot on kulkimessa vakiona  ;D

--- Lainaus päättyy ---
Kyllä ne tosiaanki pitää olla himmennetyt valot tehtaan puolesta ;) :D Eikä sit herneitä nenään ;)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View