Matkailukeskustelut > Yleiset leirintäalueet
Mihin pääsiäiseksi
LMC-99:
--- Lainaus käyttäjältä: tapani pokkinen - 22.03.2013 kello on 16:02 ---Miten mulla on sellainen kutina ::), jotta Risto nauttii enempi Koffin kuohusta.
--- Lainaus päättyy ---
No sitähän minäkin ja taitaa nojailla sitten ilemmalla sen uuden vaunun nurkalla tyhjentämässä sitä juotua koffia :o
Haapaniemen Paroni:
--- Lainaus käyttäjältä: tapani pokkinen - 22.03.2013 kello on 16:02 ---Miten mulla on sellainen kutina ::), jotta Risto nauttii enempi Koffin kuohusta. Jäässä taitaa meri pysyä vielä pitkään, ainakin siellä alhaallakin Kokkolan seuduin, täällä Kiviniemessä meri vapautuu usein toukokuun toisella viikolla.
Ja miten on niiden kokkoperinteiden kanssa? Saako Risto nauttia Koffin kuohua kokkotulien loisteessa?
--- Lainaus päättyy ---
Koffin kuohuntaa jonkin verran ehkä ;) Kokosta nautittu joka vuosi,kun ollaan oltu siellä päin :D
Haapaniemen Paroni:
--- Lainaus käyttäjältä: LMC-99 - 22.03.2013 kello on 16:07 ---No sitähän minäkin ja taitaa nojailla sitten ilemmalla sen uuden vaunun nurkalla tyhjentämässä sitä juotua koffia :o
--- Lainaus päättyy ---
Huoltorakennuksen wc käytössä :D
tapani pokkinen:
Niin se on, ympäri käydään ja yhteen tullaan Thumb
olen tässä pitkin päivää miettinyt käyntiä Mörkölammella. Vanha kalakaveri asuu siellä ja tuskin on viitsinyt savusaunaansa toviin lämmittää. Jos vaikka rimpauttais ja kyselis josko savusauna lämpiäis. Siitä ajelisin Riston ohi, kääntyen Tikkakoskeltä tai viimeistään Vehniältä, Puuppolan sahan kohilta Thumb
Haapaniemen Paroni:
--- Lainaus käyttäjältä: tapani pokkinen - 22.03.2013 kello on 16:14 ---Niin se on, ympäri käydään ja yhteen tullaan Thumb
olen tässä pitkin päivää miettinyt käyntiä Mörkölammella. Vanha kalakaveri asuu siellä ja tuskin on viitsinyt savusaunaansa toviin lämmittää. Jos vaikka rimpauttais ja kyselis josko savusauna lämpiäis. Siitä ajelisin Riston ohi, kääntyen Tikkakoskeltä tai viimeistään Vehniältä, Puuppolan sahan kohilta Thumb
--- Lainaus päättyy ---
Jos kotona ollaan,niin tervetuloa kahville ja kuljin sopii pihaan :D
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta