Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Pop vakuutus. Onko kokemuksia?
kimi:
--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 19.03.2013 kello on 22:15 ---
Parhaimmat vakuutusehdot halvimmalla hinnalla. Tuntuu vain, että joku tässä mättää.
--- Lainaus päättyy ---
Kevyt byrokratia, pienemmät voittotavoitteet, pienemmät optiot, bonukset ja osingot noilla säästyy jo paljon.
Eilen itse olin vakuutusyhtiöitten kanssa tekemisissä. Siskoni on vaihtamassa työsuhdeautoaan ja on kymmenkunta vuotta sitten viimeksi omistanut itse auton. Nyt hän lunastaa vanhan auton itselleen kakkosautoksi ja selvittelin siihen vakuutushintoja. Leveä haarukka ja valinta osui loppujen lopuksi vakuutusyhtiöön jossa hänellä on peräkärry ja joku muu pieni vakuutus. Siellä hänellä oli myös auto ennen siirtymistä työsuhdeautoon. Bonukset ja edut on vuosia sitteen menneet vanhoiksi, mutta hän sai sieltä vakuutuksen vanhoiksi käynneillä ehdoilla, täydet bonukset liikenne ja autovakuutukseen.
4ntti:
--- Lainaus käyttäjältä: Hauho - 20.03.2013 kello on 10:30 ---Etpäs 4ntti lukenut kaikkea. Jäi huomaamatta ehto: Jos vahinko on yli omavastuun ei omavastuuta peritä. Kolmesataa ja pienempiä summia minulla on, ei niitä isompia.
--- Lainaus päättyy ---
Enpä tosiaan lukenut, asia selvä.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta