Matkailukeskustelut > Matkailu ulkomailla
Maastopyöräilyreittejä Etelä-Euroopassa?
Soleil:
Tavalliseen pyöräilyyn ei kyllä Gardan seutukaan ole hyvä, on huomattavasti parempi kuin Como-järven ympäristö. Leirintäaluelta pääsee rantaa pitkin ajelemaan lähi kylään/kaupunkiin mutta kun kauvemmas haluaisi niin,.. autojen sekaan joutuu. Gardalla kyllä minun pyörä kääntyi heti kuin olisi pitänyt mennä tunneliin ajamaan. :)
Varmasti noita maastopyörä reittejä sielläkin on ja vähän joka paikassa.
Kirjakaupoissa on runsaasti erinlaisia pyöräilyopas kirjasia Saksassa. Mitä olen ihmetellyt. Joka paikassa pääset pyöräilemään reiteille.
kaarina:
Hei muistui mieleeni yksi leirintäalue Itävallasta, Fernpassissa, mistä tosi hienot maastopyöräreit!
http://www.fernsteinsee-camping-tirol.at/index0.php
t.Kaarina
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: Soleil - 19.03.2013 kello on 11:34 ---Minulla ei ole tietämystä maastopyöräilystä, vaan tavallisesta. Viime vuonna teimme neljä reissua Italiaan ja tavallisen pyöräilyn mahdollisuudet ovat surkeat. Kaupunkien lähellä on jossain ihan hyvät mutta paljon joutuu ajamaan autojen seassa. Minusta se on todella ressavaa ja pelottavaakin kun autot ja mopot ajaa lujaa
--- Lainaus päättyy ---
Toisaalta, keskiEuroopassa pyöräily on arvostettu laji ja pyöräilijöitä kunnioitetaan ihan eri tavalla kuin Suomessa. Thumb
kaarina:
Aloitaja kyseli nimenomaan maastopyöräilykohte ita, ja niitä on Gardaa ympäröivät vuoret täynnänsä!
Tavalliselle pyöräilijälle sen sijaan Rivasta pohjoiseen alkava tasanko on omiaan, silelä pääsee upeita pyöräteitä polkemaan kymmeniä kilometrejä, ja todella kaunissa maastoissa!
t.Kaarina
kaarina:
Nimenomaan, pyöräilijää kunnioitetaan Euroopassa aiva toiseen mallin kuin Suomessa. Itse olemme Italiassa polkeneet satoja kilometrejä niistä nauttien...olemmem jopa lopettaneet ensimmäisen pitkä pyöräretkemme Venetsiaan.....siin ä oli hastetta mutta saimme paljon peukutusta osaksemme:) Markuksen torille tosin jouduimme raskaasti lastatut fillarimme kantamaan kaikkien kymmnien pienten siltojen yli :)
t.Kaarina
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta