Matkailukeskustelut > Matkailu ulkomailla

Maastopyöräilyreittejä Etelä-Euroopassa?

<< < (6/11) > >>

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: kaarina - 20.03.2013     kello on 14:11 ---Toki tuolla seudulla on vähemmän vaatia reittejä myöskin tarjolla, mutta tuo on aika hauska!

--- Lainaus päättyy ---

Varsinkin tuo lankkupolku! Siinä varmaan osa kääntyy takaisin.... 

kaarina:
Ei se oo paha:) Ja sen voi taluttaa jos pelottaa. Ja sillä lailla puolivälissä, että harmittaa klylä mnenä takasin:)

Ja etupäässä siellä pyöräillään vain reppu selässä eikä koko kuukauden telttailiarsenaali kyydissä, eli kun me selvittiin, selviää muutkin!

t.Kaarina

kaarina:
Mutta pitäiskö mun oikeasti koittaa usrentaa niitä? Mulla on mäcci,joten pystyn suurentaamaan "ruutua" sormillani, mutta pcllä ei vissiin voi..eli näkyy tosi pienenä?

t.Kaarina

Weicco:
^
Kyllä noista näkee.

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: kaarina - 20.03.2013     kello on 14:45 ---Mutta pitäiskö mun oikeasti koittaa usrentaa niitä? Mulla on mäcci,joten pystyn suurentaamaan "ruutua" sormillani, mutta pcllä ei vissiin voi..eli näkyy tosi pienenä?

--- Lainaus päättyy ---

Kuvien resoluutio on vain 180x135, pelkkää pikselimössöä se madonsyömänkin ruudulla jos sitä suurentaa...
Jos pitempi sivu on 850 pikseliä, niin kuva ei yleensä ylitä 300kB max kokoa ja sen voi laittaa suoraan, ilman kuvapalvelua.  Ja on katseltava.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View