Tekniikkakeskustelut > Terassit ja pihat

Tynnyrisauna

<< < (19/20) > >>

Oulaa:
Meijän mökillä on ollut tynnyrisauna jo vuojesta 1971
Nyt se lahos alajuoksuista niin jotta sahasimma Partnerilla poikki ja teimmä
saunan pukuhuoneesta ja vaihoimma kiukaan sisältä ladattavaksi .'
Muuten hyvä mutta kyllä ulkoa ladattava ol parempi pinessä tilassa .
Löylyt on melko samanlaiset .
Nyt teimmä lauteet päätyyn niin kieltämättä on parempi ko ne kaarevilla sivuseinillä olleet matalammat .
Tärkeintä minun mielestä on maltillinen lämmitys että saapi heittää löylyä rohkiasti .
Pittää vain leppähäloilla tulia sitten ko saunoo ettei lämpiä liikaa .

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: Oulaa - 25.07.2013     kello on 15:00 ---
Muuten hyvä mutta kyllä ulkoa ladattava ol parempi pinessä tilassa .

--- Lainaus päättyy ---

Thumb

virpimu76:

--- Lainaus käyttäjältä: migel - 21.03.2013     kello on 12:16 ---Kävin tossa meidän saunaseuran avannossa kastautumassa,siis en uimassa,vaan neitimäisesti rappusista kiinni pitäen molskis ja ylös ja vähän ajan päästä taasen uudelleen ja sinne jäi selkäkivut...

En tiedä mikä shokkihoito se lihaksille ja elimistölle on mutta näin tällä kertaa. En siitä pulahduksesta kylläkään niin nauttinut...

--- Lainaus päättyy ---

Saattaishan noita kipujaan avantoonkin hukuttaa,sisko ei juur kesällä veteen mee,kun talvet avannossa käyp.
itte oon niin vilukissa etten ole moista koettanut.Säryt lähtee poreammeessa kuumassa vedessäkin ja siellä viihtyy ihan hyvin parikin tuntia lepäämässä.  Thumb

virpimu76:
Tuommoisessa tynnyrisaunassakin olen penskana saunonut ja kivaahan se oli,ja jos ny isompana jalat lämpimäks saunottaessa haluaa nii koivet kattoon vaan,ihan niin kuin pötkölleens sinne yläpedille ja tulee varpaillekkin lämmin :laugh:

pekkamal:
Mikäli haluaa testata tynnyrisaunan löylyjä, niin kannattaa reissullansa poiketa Wanhat Wehkeet Campingillä Karstulassa.
Ainakin viime kesenä siellä sai lämmittää tynnyrisaunaa ja pääsi itse toteamaan onko hyvä vai ei.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View