Tekniikkakeskustelut > Terassit ja pihat

Tynnyrisauna

<< < (10/20) > >>

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: migel - 20.03.2013     kello on 09:57 --- Ällöttävää likomista muitten paskojen joukossa,ihan kuin ennen vanhaan englannissa koko perhe kylpi yhdellä kylpyvedellä ja vieraat ekaaks.

--- Lainaus päättyy ---

Et ole vieraillut japanilaisessa perheessä?  Kylpyvettä ei ole kovin paljon ja ensin se pitää saada vielä jollain lämpimäksi. No, vieraat toki pääsee ensin ja sitten oma väki, kaikki keitä on. Viimeisillä vesikin on jo aika vilpoista.  :D

"Masi":

--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 - 20.03.2013     kello on 12:29 ---Ja jos se tynnyri ei passaa silmään, nosta se pystyyn - muumitalon mallinen pyöreä sauna  ;)

http://www.fimex.fi/suomi/tynnyrisaunat/tynnyrisauna_pysty.html

--- Lainaus päättyy ---
Tuli joskus tuossa yhdeksänkymmentä luvun loppu puolella tehtyä tänne brysseliin yksi tuommoinen pyöreä sauna vanhan talon tornin yläkertaan.
Kuudella seinällä ikkunat joista yhdestä näkymät talon edessä kulkevalla avenue de tervuerenille, kiuas keskellä ja rappuset lattia läpi alapuolen huoneeseen johon tehtiin pesuhuone. Yksi hienoimmista saunoista jonka olen sisäsaunaksi tehnyt ja ei tarvinnut löylyhuoneeseen ovea.

Eli kaksi tuommoista päälekkäin ja alakaa kelvata jo höpöttäjällekkin. ;)

Turhan Höpöttäjä:
Kiitos vaan vihjeestä. Minulla on mökillä hyvä sauna. Ja siitä sitten uimaan.   :D

sipu:

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 20.03.2013     kello on 14:55 ---Kiitos vaan vihjeestä. Minulla on mökillä hyvä sauna. Ja siitä sitten uimaan.   :D

--- Lainaus päättyy ---

menittekö uimaan ?
katselin vain
että aikas pienet hiirenkorvat on koivus
et liekö vesi kovin lämmintä ollut.... huuiiiiiii ! :)

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: sipu - 20.03.2013     kello on 15:20 ---menittekö uimaan ?
katselin vain
että aikas pienet hiirenkorvat on koivus
et liekö vesi kovin lämmintä ollut.... huuiiiiiii ! :)

--- Lainaus päättyy ---

Kyllä sulan veden aikaan, saunasta.  :D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View