Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Pankit harrastaa laillista ryöstöä!

<< < (2/9) > >>

Alan:
Mulla pankki ei peri minkäänlaisia palvelumaksuja, ellen tee useampia kuin viittä automaattinostoa kuussa. Aika harvoin tarvitsee.

Tokihan se vie minulta pienoisen marginaalin asuntolainasta ja palkka käväisee heillä kadotakseen ennen seuraavaa tilipäivää. Se se on pankin bisnes.

Ja pankki ei tosiaankaan ole maalaispankki, Nallen pankki eikä se kolmas iso.

tsahkali:
Vielä huonommassa asemassa kuin yksityinen ihminen,  on pieni yhdistys. Jos haluaa tilin, se on yritystili, jossa kaikki maksaa! Jäseniä pitää olla aika nippu, jotta pelkät pankkikulut saisi kuoletettua ja monesti se tilikin pitää olla. Yllättäen Danske on tällä hetkellä edullisin!  :o

LMC-99:

--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko - 16.03.2013     kello on 17:34 --- Vaihda pankkia!!

--- Lainaus päättyy ---

Niinhän siinä alku kirjoituksessa asiasta mainitsin!!

perho-ukko:
Minä en maksa kuukaisi maksuja pankille,ainoastaan nettipankin käytöstä maksujen suhteen,häviävän pieni maksu,olen ollut 50 vuotta saman pankin asiakas,(nimi vaihtunut monta kertaa),lisäksi omistan osakkeita "Koivun lehti pankista",siellä asiointi ei maksa mitään !

mjo33400:

--- Lainaus käyttäjältä: LMC-99 - 16.03.2013     kello on 17:39 ---Niinhän siinä alku kirjoituksessa asiasta mainitsin!!

--- Lainaus päättyy ---

Jos kysymys on vain käyttömaksusta, mutta asiat pankin kanssa muuten toimii niin en ottaisi sitä nousua vakavasti. Kysymys on kuitenkin vain muutamasta eurosta.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View