rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Koukku puheenaiheena  (Luettu 30791 kertaa)

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:18.04.2023 kello on 21:42
Vs: Koukku puheenaiheena
« Vastaus #30 : 19.03.2013 kello on 16:57 »
Mulla on kiinteä koukku. En ymmärrä irroitettavan koukun tarkoitusta, joten autoon koukkua valitessa en sellaisesta ainakaan maksaisi enempää kuin kiinteästä!

  • Vieras
  • Vs: Koukku puheenaiheena
    « Vastaus #31 : 19.03.2013 kello on 18:38 »
    Mulla on kiinteä koukku. En ymmärrä irroitettavan koukun tarkoitusta, joten autoon koukkua valitessa en sellaisesta ainakaan maksaisi enempää kuin kiinteästä!

    Minä taas olen kahden vaiheilla että otanko autoon koukun vaiko en, mutta jos otan niin ehdottomasti sen irroitettavan, vuodessa sille on tarvetta ehkä viisi kertaa ?  ::)

    Miksi autossa pitäisi olla koukku näkyvissä niiden 360 vuorokauden ajan jolloin sitä ei käytetä.. rumentaa rumentaa... ;D

    *****
    • Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 13:25
    Vs: Koukku puheenaiheena
    « Vastaus #32 : 19.03.2013 kello on 19:05 »
    Miksi autossa pitäisi olla koukku näkyvissä niiden 360 vuorokauden ajan jolloin sitä ei käytetä.. rumentaa rumentaa... ;D

    Ei ainakaan mua haittaa vaikka kuinka rumentais, kun ei omaan silmään satu ajaessa ite kun kattelen lähinnä tuulilasista ulos  ;D ja pihalla kun tuo makaa, niin en käy sitä vilkuilemassa onko koukku paikalla vai ei  :laugh:

  • Vieras
  • Vs: Koukku puheenaiheena
    « Vastaus #33 : 19.03.2013 kello on 19:10 »
    ja pihalla kun tuo makaa, niin en käy sitä vilkuilemassa onko koukku paikalla vai ei  :laugh:

    Juu en minäkään sitä sen kummemmin vilkuile, mulla vaan periaate että jos jotain en tarvitse autossa niin silloin se on ylimääräinen, kuten suksiboksikin, se on siellä vain sen hetken mitä tarvitsen, en pidä sitä katolla koko talvea....sama pätee vetokoukkuunkin.... jos sen siis vihdoinkin hankin.

    Käytiin isän kanssa Autotohtorilla näyttämässä -08 mallista RAV4:sta, auto sai inssin mukaan arvosanan "helmi" kun ei ollut alustassakaan mitään moitittavaa, tarkka inssi kun oli niin huomasi että takarekisterikilpi oli hiukan lommolla kun kärryn aisa oli ilmeisesti siihen osunut, ehdotti että voi laittaa uuden kilven seitsemän euron hintaan.... Ja kuten jo arvaatte, uusi kilpihän siihen sitten tulee mikäli isä nyt tuon RAVin sitten loppujen lopuksi ostaa.

    Ja se irroitettava koukku on parempi saada irti, on just sen rekkarin edessä, ei ole vielä irronnut.

  • Vieras
  • Vs: Koukku puheenaiheena
    « Vastaus #34 : 19.03.2013 kello on 20:28 »
    Juu en minäkään sitä sen kummemmin vilkuile, mulla vaan periaate että jos jotain en tarvitse autossa niin silloin se on ylimääräinen, kuten suksiboksikin, se on siellä vain sen hetken mitä tarvitsen, en pidä sitä katolla koko talvea....sama pätee vetokoukkuunkin.... jos sen siis vihdoinkin hankin.

    Käytiin isän kanssa Autotohtorilla näyttämässä -08 mallista RAV4:sta, auto sai inssin mukaan arvosanan "helmi" kun ei ollut alustassakaan mitään moitittavaa, tarkka inssi kun oli niin huomasi että takarekisterikilpi oli hiukan lommolla kun kärryn aisa oli ilmeisesti siihen osunut, ehdotti että voi laittaa uuden kilven seitsemän euron hintaan.... Ja kuten jo arvaatte, uusi kilpihän siihen sitten tulee mikäli isä nyt tuon RAVin sitten loppujen lopuksi ostaa.

    Ja se irroitettava koukku on parempi saada irti, on just sen rekkarin edessä, ei ole vielä irronnut.

    Oot isäs poika ;D Tarkka on aina tarkka :D

    *****
    • Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:21.06.2021 kello on 20:40
    • Kun filetillä fileoi Fiiliksessä,tulee hyvä fiilis
    Vs: Koukku puheenaiheena
    « Vastaus #35 : 19.03.2013 kello on 20:34 »
    Minä taas olen kahden vaiheilla että otanko autoon koukun vaiko en, mutta jos otan niin ehdottomasti sen irroitettavan, vuodessa sille on tarvetta ehkä viisi kertaa ?  ::)

    Miksi autossa pitäisi olla koukku näkyvissä niiden 360 vuorokauden ajan jolloin sitä ei käytetä.. rumentaa rumentaa... ;D
    Pienestä se joillakin visuaalinen näkemys!!

    *****
    • Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla:16.07.2023 kello on 14:11
    • 1299XX
    Vs: Koukku puheenaiheena
    « Vastaus #36 : 19.03.2013 kello on 20:42 »
    Minä taas olen kahden vaiheilla että otanko autoon koukun vaiko en, mutta jos otan niin ehdottomasti sen irroitettavan, vuodessa sille on tarvetta ehkä viisi kertaa ?  ::)

    Miksi autossa pitäisi olla koukku näkyvissä niiden 360 vuorokauden ajan jolloin sitä ei käytetä.. rumentaa rumentaa... ;D

    Eikö muka kellään muulla oo autossa parkkitutkaa?
    Siis että oon tosta rumemtamisesta samaa mieltä, mutta mutta..

    Mein autossa ainakin parkkitutka piippaa sitä koukkua ja sitä piippausta ei kestä kukkaa. Mää ainaskin peruuttelen päivittäin, ni ääni olis jokapäivästä.

  • Vieras
  • Vs: Koukku puheenaiheena
    « Vastaus #37 : 19.03.2013 kello on 20:46 »
    Eikö muka kellään muulla oo autossa parkkitutkaa?
    Siis että oon tosta rumemtamisesta samaa mieltä, mutta mutta..

    Astrassa on kytkin kojelaudassa jolla sen parkkitutkan saa kuitattua pois jos on kärry perässä, lie noin muissakin jos tutkat on tehtaalta lähtien.

    *****
    • Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla:16.07.2023 kello on 14:11
    • 1299XX
    Vs: Koukku puheenaiheena
    « Vastaus #38 : 19.03.2013 kello on 20:51 »
    Astrassa on kytkin kojelaudassa jolla sen parkkitutkan saa kuitattua pois jos on kärry perässä, lie noin muissakin jos tutkat on tehtaalta lähtien.

    Sitikassa se kytkeytyy automaattisesti kun laittaa peräkärryn pistokkeen kiinni ;)

    Rautalangasta:
    -ilman koukkua -> ei piippaa
    -pelkkä koukku -> piippailee
    -koukku ja kärry -> ei piippaa

    Ja on tehdasasenteinen, sillä ohjekirjassa mainitaan että saattaa ottaa koukusta häiriötä..
    Sehän siis ujeltaa täysillä, kun kuvittelee että on jotain päin ajettu  ::)

  • Vieras
  • Vs: Koukku puheenaiheena
    « Vastaus #39 : 19.03.2013 kello on 20:58 »
    Mulla on ollut 2 autossa irroitettava koukku mutta en halua edes irrottaa sitä.Ei se mun mielestä mitään rumenna ja plussana suojelee puskuria peräänajajilta. Thumb
    Enkä voinut itse päättää onko kiintee vai irroitettava kun käytetyssä tulee mikä tulee tahi ei tule ollenkaan. ;)


  • Vieras
  • Vs: Koukku puheenaiheena
    « Vastaus #40 : 19.03.2013 kello on 21:01 »
    Mulla on ollut 2 autossa irroitettava koukku mutta en halua edes irrottaa sitä.Ei se mun mielestä mitään rumenna ja plussana suojelee puskuria peräänajajilta. Thumb
    Enkä voinut itse päättää onko kiintee vai irroitettava kun käytetyssä tulee mikä tulee tahi ei tule ollenkaan. ;)

    Ja sitten kun ei tule, joutuu itse asennuttamaan ja vielä lisähintaan Thumbd

  • Vieras
  • Vs: Koukku puheenaiheena
    « Vastaus #41 : 19.03.2013 kello on 21:06 »
    Ja sitten kun ei tule, joutuu itse asennuttamaan ja vielä lisähintaan Thumbd
    Joo niinhän se tahtoo vähän olla..Jos et laita sitä kaupan ehdoksi niin suatat jopa saadakin kaupantekijäiseksi. . Thumb
    Tahtoo aina vaihtoautosta puuttua jokin eli jos kaiken haluaa niin eikun liikkeen puoleen ja tilaa uuden kaikella mitä on halunnu.  :)

  • Vieras
  • Vs: Koukku puheenaiheena
    « Vastaus #42 : 19.03.2013 kello on 21:11 »
    Mulla on ollut 2 autossa irroitettava koukku mutta en halua edes irrottaa sitä.Ei se mun mielestä mitään rumenna ja plussana suojelee puskuria peräänajajilta.

    Kyllähän se suojaa puskuria mutta toisissa autoissa se koukku tulee rekkarin eteen ja siinä se ei saa olla silloin kun ei vedetä vaunua, pois se silloin on otettava.

  • Vieras
  • Vs: Koukku puheenaiheena
    « Vastaus #43 : 19.03.2013 kello on 21:19 »
    Kyllähän se suojaa puskuria mutta toisissa autoissa se koukku tulee rekkarin eteen ja siinä se ei saa olla silloin kun ei vedetä vaunua, pois se silloin on otettava.
    Mitäs jos on kiintee.
    Missä autossa rekisteri on niin alhaalla. ::)
    Oiskos jenkeissä??

  • Vieras
  • Vs: Koukku puheenaiheena
    « Vastaus #44 : 19.03.2013 kello on 21:26 »
    Mitäs jos on kiintee.
    Missä autossa rekisteri on niin alhaalla. ::)
    Oiskos jenkeissä??

    Ainakin Toyotan RAV4:ssa 2006-2009 vuosimalleissa.