rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Koukku puheenaiheena  (Luettu 30786 kertaa)

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 10:22
Vs: Koukku puheenaiheena
« Vastaus #15 : 16.03.2013 kello on 22:46 »
Pari kertaa on tullut peräkolari minun koukkuun  ja kerran itekkin.
Pitää varoa!

Mulla oli entiwanhaan Sätkässä vetokoukku. (..ja lopettakaa heti se nauraminen..) Kerran se kuitenkin pelasti kulkimen takapään, kun motarilla ruuhkassa yx Folkkari sammui eteen. Sain kyllä pysähtymään, mutta Opeli takana rysäytti perään.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 10:54
Vs: Koukku puheenaiheena
« Vastaus #16 : 17.03.2013 kello on 10:05 »
...
 Jos koukkua säilyttää autotallissa se ei ole käytettävissä kun äkilllinen tarve ilmenee jossain muualla kuin kotona.
Kyllä mulla 4:ssä viimeisessä hlöautossa se koukkuosa on suojapussissaan mahtunut olemaan takakontin pohja levyn alla; sivulokerossa tai varapyörä syvennyksessä  - eli aina kulkee mukana Thumb

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 10:54
Vs: Koukku puheenaiheena
« Vastaus #17 : 17.03.2013 kello on 10:11 »
Mulla oli entiwanhaan Sätkässä vetokoukku. (..ja lopettakaa heti se nauraminen..) Kerran se kuitenkin pelasti kulkimen takapään, kun motarilla ruuhkassa yx Folkkari sammui eteen. Sain kyllä pysähtymään, mutta Opeli takana rysäytti perään.
:laugh: :laugh: :laugh: Aika paha yhdistelmä ..
Mitä ihmettä teit siellä rekkoja kiusaamassa  :o 3-kaitaisella kun ajat keskimmäistä, niin ei raskaskalusto saa(nut) sua ohittaa ollenkaa  ^-^

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 12:01
  • Callengr
Vs: Koukku puheenaiheena
« Vastaus #18 : 17.03.2013 kello on 10:56 »
Volvossa kiinteäksi muuttunut irroitettava. Siinä näyttäis olevan joku avainpesän näköinen kyljessä.
Saa mun puolesta olla ihan rauhassa!!

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla: 3.09.2019 kello on 14:18
  • Volvo XC60 D3 2,4 aut 205hv Polestar vm2010
Vs: Koukku puheenaiheena
« Vastaus #19 : 17.03.2013 kello on 18:50 »
Tukevasti on koukku pultattu mun ryskyssä :D kaikki koukut mitä on ollut ovat olleet kiinteitä.
Saattaa olla ettei seuraavassa olekkaan koukkua.....

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:29.11.2020 kello on 08:14
  • Motto: Carpe diem...
Vs: Koukku puheenaiheena
« Vastaus #20 : 17.03.2013 kello on 19:51 »
Mulla oli entiwanhaan Sätkässä vetokoukku. (..ja lopettakaa heti se nauraminen..) Kerran se kuitenkin pelasti kulkimen takapään, kun motarilla ruuhkassa yx Folkkari sammui eteen. Sain kyllä pysähtymään, mutta Opeli takana rysäytti perään.


Olikos se sätkä sellainen maailman ainoa moottoroitu haalari?  Sellainen jonka sisällä oli putkirunkoinen telttatuoli?  Puosu ystäväni kertoi,  että sen naapuri,  se torikauppias,  oli kerran lainannut sellaista.  Vienyt sen illalla talliin ja aamulla hämmastynyt kun se oli illan jäljiltä vielä aamulla keinahdellyt.....

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 10:22
Vs: Koukku puheenaiheena
« Vastaus #21 : 17.03.2013 kello on 20:38 »
Olikos se sätkä sellainen maailman ainoa moottoroitu haalari?  Sellainen jonka sisällä oli putkirunkoinen telttatuoli?  Puosu ystäväni kertoi,  että sen naapuri,  se torikauppias,  oli kerran lainannut sellaista.  Vienyt sen illalla talliin ja aamulla hämmastynyt kun se oli illan jäljiltä vielä aamulla keinahdellyt.....

Wanhemmissa oli 'kitkaiskarit', ne oli varmaan jääny kiristämättä...?   ::)

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 10:19
Vs: Koukku puheenaiheena
« Vastaus #22 : 17.03.2013 kello on 20:38 »

Olikos se sätkä sellainen maailman ainoa moottoroitu haalari?  Sellainen jonka sisällä oli putkirunkoinen telttatuoli?  Puosu ystäväni kertoi,  että sen naapuri,  se torikauppias,  oli kerran lainannut sellaista.  Vienyt sen illalla talliin ja aamulla hämmastynyt kun se oli illan jäljiltä vielä aamulla keinahdellyt.....
Se voisi olla vaikka tällainen karavaanariyhdistel mä. Kuva lainattu kerhon sivuilta.

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla: 3.10.2019 kello on 10:54
Vs: Koukku puheenaiheena
« Vastaus #23 : 17.03.2013 kello on 23:50 »
Aina on ollut kiinteä koukku. Kaikissa on ollut ongelmana maalipinnan lohkeilu ja sitten värin muuttuminen ruskeaksi. Hammeritella asia on korjaantunut.

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:29.11.2020 kello on 08:14
  • Motto: Carpe diem...
Vs: Koukku puheenaiheena
« Vastaus #24 : 18.03.2013 kello on 07:53 »
Saamarin hienoja rättäreitä.  Puosu ystäväni naapuri, se torikauppias oli kertonyt,  että Turussa oli torin laidalla ollut parkissa juuri tuollainen farmari-rättäri,  kuski sisällä ja ikkuna auki.  Sitten  joku jurrinen juippi oli kumartunut rättärin ikkkunaluukulle ja tokaissut;  "an pari nakkii ja lait yks höyrymakkara!"

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 10:22
Vs: Koukku puheenaiheena
« Vastaus #25 : 18.03.2013 kello on 10:21 »
Olin entiwanhaan ollu Sätkän kanssa TI-hallilla, vaihtanut öljyt, pessyt, kaikenlaista...  Kun olin ajanut muutaman sata metriä, huomasin että jotain jäi kesken, en muista mitä, mutta ulkona piti käydä. Pysäytin kadun varteen ja hyppäsin ulos ja samalla siiten tuli joku melkoisessa laitamyötäisessä, jäi tuijottamaan kulkimen alle tippuvaa pesuvettä ja kysyi:' Keittääks she...?  :D

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 10:19
Vs: Koukku puheenaiheena
« Vastaus #26 : 18.03.2013 kello on 10:31 »
Pysäytin kadun varteen ja hyppäsin ulos ja samalla siiten tuli joku melkoisessa laitamyötäisessä, jäi tuijottamaan kulkimen alle tippuvaa pesuvettä ja kysyi:' Keittääks she...?  :D
;D ;D

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 07:19
  • seniori
Vs: Koukku puheenaiheena
« Vastaus #27 : 18.03.2013 kello on 17:06 »
Me käytimme vetokoukkua myös "työntökoukkuna" 70-luvulla. Jokamiesluokan sumppia vedettiin tehottomalla pikku pösöllä siirtokuljetuksena siten, että autojen välissä oli metalliputkinen aisa. Vastamäessä vauhdin hiipuessa sumpilla työnnettiin vetäjää.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 12:00
  • viva la France
Vs: Koukku puheenaiheena
« Vastaus #28 : 18.03.2013 kello on 17:20 »
Mersussa oli koukku ja kun se mersu läksi palasin vanhaan systeemin eli kun tarvitsee kuljetusta soittaa kuorma-auton paikalle. Ei likaannut housun lahkeet eikä kädetkään.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 10:22
Vs: Koukku puheenaiheena
« Vastaus #29 : 18.03.2013 kello on 21:07 »
Mersussa oli koukku ja kun se mersu läksi palasin vanhaan systeemin eli kun tarvitsee kuljetusta soittaa kuorma-auton paikalle. Ei likaannut housun lahkeet eikä kädetkään.

Niin siellä maalikylissä...