Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Raivostuttavaa

<< < (2/5) > >>

sipu:

--- Lainaus käyttäjältä: Arska - 15.03.2013     kello on 10:24 ---minä olen jo tottunut näihin jollotuksiin,joudun työssäni melkein päivittäin soittamaan kaiken maailman help deskeihin.Joskus pääsevät yllättämään pahemman kerran kun vastaavatkin heti. Menee pasmat sekasin kun ei ole varautunut siihen lainkaan.Aina varattava yksinkertaisenkin asian hoitamiseen vähintään 1/2 tuntia aikaa.

--- Lainaus päättyy ---

nauratti kerran ,kun olin varannut oikein eväät
soittaakseni johonkin asiakasnumeroon
ja siinä aamiaista samalla syöden
suu täys kaffet ja leipää
eikös vastattukkin saman tein  Thumb
siinä mittää voinu etes puhua kunnolla
mutta kun suu tyhjeni
sai se langattoman langanpäässäkin oleva naurut
kun kerroin ,että aloin sitten aamiaiselle
tässä ootellessa
että aika kuluis  sujuvammin ..mutta mutta
hämmästys olikin suuri
kun en ehtinytkään mitään pimputusta kuuntelemaan
niin kuin olin varautunut
vaan melkein saman tein vastattiin  Thumb ;D

ihaa:
Ei meillä savolaisilla ole niin pitkää pinnaa kuin eteläsuomalaisilla, harvoin tarvii odottaa minnekkään niin sitten voi käydä noin. Viikko sitten Järvenpäässä kun oli tarkoitus käyttää autoa harjattomassa niin mitä vielä, olisi ollut usean auton jono, ei kiitos, ei minun tarvitse odottaa pesupaikkaa savossakaan niin enhän minä odota sitten lomallakaan.  ;D

Seuraavana päivänä sunnuntaina pääsin sinne sitten savolaiseen tapaan, eli heti.  :laugh:

winemaker:
Niinpä Ihaa, siinä jää vastuu harjaajalle.  ;D

Ossi66:
Omat hermot kestää normaalin odottelun, jossa alussa valitaan kotain ja se sitten soittaa jotain rauhoittavaa (?) musiikkia ja välillä ilmoittelee joko "kaikki asiakaspalvelijamme ovat edelleen varattuja, palvelemme sinua mahdollisimman pian" tai paremmassa pelvelussa vielä ilmoittelee "olet x jonossa"

Alkukuusta soittelin Vestialle (jätelaitos) kun olivat jättäneet pöntön määräpäivänä liian täyteen, meinas hermot mennä tosissaan kun aloitti neljännen kerran sen saman alkulitanian "jos puhelusi koskee xxx paina 1. ...." --- sitten joku jo kohta vastasikin ja katkaisi saman tien. >:( >:( >:(

kookaburra:
Suomesta on tullut jonottelu yhteiskunta.  Joka helvetin paikassa jonotetaan.  Litukassa pullo/tölkkiautomaatilla, Prismassa kassoja 25 ja vain kolmella palvellaan.  Räntäsateessa jonkun kivitalon seinästä jonotetaan  saatavaksi  o m i  a   r a h o j  a .....
Kolme vuosikymmentä sitten naureskeltiin sosialistisen ihannevaltion jokamiehen jonottelua nyt se jonottelu on täällä autuaan arkipäiväistä.  Puhelinjonottelu on oma huvittava pompottelu-pimputtelu peli!  Eikä edes sopupeliä.  Jonottaja maksaa ja pörssikurssit nousee.....

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View