Matkailukeskustelut > Lappi

Edullisia vaunupaikkoja käsivarressa?

<< < (5/8) > >>

K.E.V:
Itse olin ensin tuossa sitten Ykköscaravanissa. Viihdyimme paremmin tässä.
Ykkösen saunakin oli kusenlämmin.

mjh48:

--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V - 31.08.2017     kello on 16:44 ---Itse olin ensin tuossa sitten Ykköscaravanissa. Viihdyimme paremmin tässä.
Ykkösen saunakin oli kusenlämmin.

--- Lainaus päättyy ---

Ylläksenykkösessä on varsinaiset saunatilat remontissa, kun kylän viemäri tukkeutui ja painoi viemärivedet kellariin, eli saunatiloihin.
Koettavat saada syksyn aikaan kuntoon.
Tilapäissaunoista ei ole kokemusta kun ne eivät olleet vielä kunnossa kun vierailimme siellä, mutta kun asiasta mainitsee henkilökunnalle, niin eiköhän lämpöäkin ole saatavilla.

K.E.V:
Oli ne silloin ihan varsinaiset oisko 4v aikaa.

Joko:
Täällä ollaan toistapäivää nyt Thumb Alkuperäiset saunatilat käytössä ja on remontoidut sekä siistit. Alue ja koko ylläs on hiukan karu mutta se ei tullut yllätyksenä. Hyvä tukikohta käydä päiväreissuja vaeltamassa ja kaikki tarvittavat palvelut kävelymatkan päässä. Arvioimme kuitenkin matkustustapamme väärin ja emme tässä viikkoa kyllä ole paikoillaan joten varmaan päivä tai kaksi vielä ollaan. Sitten leville gondolin parkkiin 1-2 yötä ja sitten kohti kattivankkuria. Olisko Levin ja kativankkurin välillä mitään paikkaa mitä suosittelisitte? Jos ei mitään hyvää aluetta ole suositeltavaksi niin varmaan sitten etsitään joku huoltoaseman matkaparkki yhdeksi yöksi. Myös päivittäinen siirtymä arvioitiin väärin. 420km mikä ajettiin ilman taukoja tänne niin on vähän liikaa. Noin 300km alkaa olla sellainen max päiväsiirtymä mikä on vielä mukavaa ja ehtii asettua uuteen paikkaan ennen iltaa

"Masi":
Ranua. Lapset tykkää ja pedotkin on viileällä aktivisia.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View