Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Lemmikit ja matkailuauto tai -vaunu
"Masi":
--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 14.03.2013 kello on 12:05 ---Näin tarkkana harrastajana voisin lemmikkien aiheuttavan naarmuja kovapintaiseen kojelautaan, lemmikeistäköhän ne naarmut on peräisin mitä olen käytettyjen autojen kojelaudalta bongannut, ihmettelin kerran yhtä autoa katsoessa että mitä omistaja on oikein tehnyt kun kojelaudan etunurkassa oli naarmuja. ::)
--- Lainaus päättyy ---
Mie oo taasen tämmösenä elämää elävänä aatellu sen asian sitten jotta ku naarmu tulee pöytää tai jonnekkin muualla, niin eletty on, mutta jos minä sellaisen huussollin tai matkailuvehkeen löydän jossa ei ole jälkiä elämästä, ei siellä sitten elämää ole ollutkaan. Onhan minullakin tuossa pihalla harraste auto jota kiillottelen, mutta kyllä ne koiruudet sinnekin pääsee.
P.s. Kyllä sieltä ne kynnen jäljet kojetaulun eroittaa ja nova scotia nuorempana yhden tompan johdon siihen silpusi ja sen paperin kiinnnikkeeseen jätti yhden hampaansakin töröttämään. ;)
ihaa:
--- Lainaus käyttäjältä: Bavaria - 14.03.2013 kello on 12:21 ---jos minä sellaisen huussollin tai matkailuvehkeen löydän jossa ei ole jälkiä elämästä, ei siellä sitten elämää ole ollutkaan.
--- Lainaus päättyy ---
Toki elämisen jäljet näkyvät väkisinkin mutta ei meillä mun siskon koirat ole koskaan autossa hyppineet missä haluavat vaan kopissa pöydän alla tai joskus irrallaan kun se koppi on vähän ahdas kahdelle mutta eivät ne sentään hypi autossa.
nimim. koira tulee ellei kaksikin jokin päivä, ilman niitä ei voi olla, nyt ne käyvät aina välillä yökylässä niin lapsetkin ovat saaneet sitä lemmikin tuomaa hellyytä. Thumb
Ossi66:
Meillä koira tullenee istumaan matkoilla turvavyövaljaissa kuten on opetettu.
Nuot kojelautapaikat on tietysti irralliselle elukalle siten tyrvallisia, ettei vauhti ehdi kiihtyä liiaksi ennen tuulilasiin törmäämistä vaikkapa äkkijarrutuksessa Thumb
Penkiltä tai asunto-osasta lähdettäessä saattaapi tehdä ressulle kipeää Thumbd
tsahkali:
Edesmenneellä oli joskus tapana matkustaa näin....
vippe:
--- Lainaus käyttäjältä: kimi - 14.03.2013 kello on 11:32 ---Meidän valinta on ollut pitää eläimet vapaana autossa ajon aikana.
Ja kyllä ne kaikki haluaa ikkunapaikan josta seurata maailman menoa.
--- Lainaus päättyy ---
Sen ei suurikaan kolari tartte olla ku noi elukat lävähtää tohon tuulilasiin tai jopa läpi..pahimmassa tapauksessa jonkun niskaan..huoh..Vali tettavasti en ymmärrä et koiria tai ylensäkkään mitää kuljetetaan ilman sitomista..
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta