Sivuja:
Toiminto
  • #1 kirjoittanut sipu 16 Feb 2011
  • mitä muita lemmikeitä perheeseenne kuuluu , kuin puoliso ? :) meillä on  otto 8v maatiainen ja punapää onni 3v norjalainenmetsäkis sa ps.orgin honoin kuvaaja otti mämä kuvat .. eli ihan itse minä... :D :D

  • #2 kirjoittanut Dorotea 16 Feb 2011
  • Ei kuulu enää muita. Viimeinen lemmikki oli sakemanni, mutta jouduttiin lopettamaan sisäelimissä olleen kasvaimen takia. Ei ollut mahdollista leikata. Ja tuskin tullaan enää ottamaan uutta.
  • #3 kirjoittanut sipu 16 Feb 2011
  • Ei kuulu enää muita. Viimeinen lemmikki oli sakemanni, mutta jouduttiin lopettamaan sisäelimissä olleen kasvaimen takia. Ei ollut mahdollista leikata. Ja tuskin tullaan enää ottamaan uutta.

     :( kurja kohtalo, mutta niin itsekkin ajattelen, jos ja kun nää pojat joskus muuttaa kissojen paremmille hiirestysmaille ... niin koskaan ei enään lemikkei ... vaikka meillä on kyllä aina  kissoja ollutkin ... mut on noiden kans niin hakalaa mihinkään lähteä , kun  pitää olla hoitaja kotona heitin kans ..muuten antavat valtavasti rakkautta ja hyvää mieltä  :)
  • #4 kirjoittanut oh5yw 16 Feb 2011
  • mulla on lemmikkinä tää naapurin kissa Elmeri:

  • #5 kirjoittanut migel 16 Feb 2011
  • Meillä on kotona 2 kissaa Regina ja Kaisla;- ison keittiön vartijat, molemmat nk metsälöytöjä ja muuttaneet meille, toisessa metsäkissaa ja toinen on silmäpuoli Jack.

    Whippetit, Laura Häkkinen ja Aina alias Aippa
    Italian vinttari Hellin
    Cockerspanieli Urho

    Ja yks oravaperhe tuntuu asustelevan jossain ullakolla ja liuta lintuperheitä jotka palaavat pihallemme vuodesta toiseen ;D ;D ;D
  • #6 kirjoittanut sipu 16 Feb 2011
  • Meillä on kotona 2 kissaa Regina ja Kaisla;- ison keittiön vartijat, molemmat nk metsälöytöjä ja muuttaneet meille, toisessa metsäkissaa ja toinen on silmäpuoli Jack.

    Whippetit, Laura Häkkinen ja Aina alias Aippa
    Italian vinttari Hellin
    Cockerspanieli Urho

    Ja yks oravaperhe tuntuu asustelevan jossain ullakolla ja liuta lintuperheitä jotka palaavat pihallemme vuodesta toiseen ;D ;D ;D

    mikä on silmäs silmäpuoli jack,illa ?
  • #7 kirjoittanut Aippe 16 Feb 2011
  • Tässä meidän peto Moose. Täysin harmaa ja painaa 6-7 kg.
  • #8 kirjoittanut migel 16 Feb 2011
  • mikä on silmäs silmäpuoli jack,illa ?

    En tiiä , on ihan ehjän näköinen mutta on vaan sokea! Ollut jo pienestä saakka muttei hankaloita elämää mitenkään sillä tekee aikamoisia loikkia mm ikkunalaudoille kukkapurkkien väliin ja tuntuu etäisyysmittari toimivan!

    Talveksi kasvattaa aina sellaiset hauskat villahousut jalkaansa kylmää vastaan, on kuin suomileffoista vanhat äijät pussihousuineen...
  • #9 kirjoittanut sipu 16 Feb 2011
  • En tiiä , on ihan ehjän näköinen mutta on vaan sokea! Ollut jo pienestä saakka muttei hankaloita elämää mitenkään sillä tekee aikamoisia loikkia mm ikkunalaudoille kukkapurkkien väliin ja tuntuu etäisyysmittari toimivan!

    Talveksi kasvattaa aina sellaiset hauskat villahousut jalkaansa kylmää vastaan, on kuin suomileffoista vanhat äijät pussihousuineen...

     vanhan äijän pussihousut :) :) :)
  • #10 kirjoittanut iso-juuso 16 Feb 2011
  • Meillä on kaksi vaunukissaa, jotka viihtyvät vaunussa mainiosti.
  • #11 kirjoittanut Ipsu 16 Feb 2011
  • Meillä on kaksi leopardigekkoa, akvaario  ja kolme ranskanluppaa


  • #12 kirjoittanut hartsakoski 16 Feb 2011
  • Meillä talonvahtina toimii monirotuinen herra nimeltään Vili.On sekoitus bichon havanesea ja perhoskoiraa.Hellyy denkipeä koko perheen lellikki joka käyttää mua pitkillä kävelylenkeillä.Ote ttiin meille alunperin siedätyshoitoa suorittamaan,koska useampi perheenjäsen kärsii astmasta.Ei ole astma parantunut,mutta ei pahentunutkaan.Sell aisissa koirapaikoissa missä ennen voitiin käydä vain kesäisin(oltiin pihalla ulkona),pystytään nyt käymään talvellakin sisätiloissa! 
  • #13 kirjoittanut sipu 16 Feb 2011
  • Meillä on kaksi vaunukissaa, jotka viihtyvät vaunussa mainiosti.

    en ny muista onk meil ollu jo juttuu ...mut kulkeek teitin kisulit reissus mukan ja onk he taluttimis ?
  • #14 kirjoittanut Aakku 16 Feb 2011
  • mitä muita lemmikeitä perheeseenne kuuluu , kuin puoliso ? :) meillä on  otto 8v maatiainen ja punapää onni 3v norjalainenmetsäkis sa ps.orgin honoin kuvaaja otti mämä kuvat .. eli ihan itse minä... :D :D

    Onko tuossa kuvassa joku leijonan pentukin lemmikkinä.. :o
  • #15 kirjoittanut sipu 16 Feb 2011
  • Onko tuossa kuvassa joku leijonan pentukin lemmikkinä.. :o
    (Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)


     :D :D :D ei se  oon pikkupikkukisu onnin leikkikalukamu ... paitsi enenmän hän kyl leikki otton kans silä seurauksella , et karvat vaan  pöllyää ja jompikumpi parkuu ..  meitin punapää onnilla nousee oikke sarvet päähän , kun hän alkaa ottoo kiusii / rääkkää :) :) :) :) :) :) :)
Sivuja:
Toiminto