Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Orgilaisten lemmikit ?
Ipsu:
Siis voi elämä tota mein Leksaa (joka siis on leopardigekko). Ei luulis tuollasella matelijalla niin kauheen suurta aivokapasiteettiä olevan, mutta vaan näyttää olevan. Tämä poika nytkin tossa mun viereisessä terrassa räplää tota lukko, kolisuttaa ovea ja koittaa kiivetä reunaa pitkin. Eikä se mokoma lopeta ennen kun pääsee syliin vähän seikkailemaan. Videollekkin tätä oon joskus ottanut, ete usko kiunka hassun näkönen tyyppi on roikkuessaan tossa oven pielessä haroen ovea "mää tahdon pois täältä" ;D
(Ja sadas viesti.. ohos..)
sipu:
--- Lainaus käyttäjältä: Ipsu - 3.05.2011 kello on 21:57 ---Siis voi elämä tota mein Leksaa (joka siis on leopardigekko). Ei luulis tuollasella matelijalla niin kauheen suurta aivokapasiteettiä olevan, mutta vaan näyttää olevan. Tämä poika nytkin tossa mun viereisessä terrassa räplää tota lukko, kolisuttaa ovea ja koittaa kiivetä reunaa pitkin. Eikä se mokoma lopeta ennen kun pääsee syliin vähän seikkailemaan. Videollekkin tätä oon joskus ottanut, ete usko kiunka hassun näkönen tyyppi on roikkuessaan tossa oven pielessä haroen ovea "mää tahdon pois täältä" ;D
(Ja sadas viesti.. ohos..)
--- Lainaus päättyy ---
laitappa kuvaa siitä leksasta ... :)
Ipsu:
Koitetaan...
Voisin tietty sillä aikaa opetella kirjottamaanki ;D
sipu:
--- Lainaus käyttäjältä: Ipsu - 4.05.2011 kello on 22:12 ---Koitetaan...
Voisin tietty sillä aikaa opetella kirjottamaanki ;D
--- Lainaus päättyy ---
pitäiskö miun tul sinun kirjotus oppiin ,ku ain saa ol omii sepostuksii korjailemas kääk ... :)
vesako:
Kynsien leikkuu.
Huomenna jäähallille näyttelyyn.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta