Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Orgilaisten lemmikit ?

<< < (71/154) > >>

Soleil:
No, minä olen vähän höpsy ja teen asian kunnolla.  ::)
En tee muuta kun pesen hyvin, en osaa mitään talkkia ja muita aineita edes käyttää. Pesussa menee noin tunti, kun kaksi tai kolme pesua tehdään sitten hyvä pitkä huuhtelu välissä ja lopussa on tärkein huuuhtelu.
Ainut mitä omistaja voi lemmikilleen tehdä ja kilpailuissa on hyvä pesu, muu on luojan luomaa ja sille emme voi mitään. :) Monesti jos on kaksi tasaväkistä niin se hyvä pesu on ratkaissut voiton.  Thumb

puumatti:

Ovela kelmi se on ja ruoka aina mielessään, tai paremminkin herkkupalat.
Omaa koiranrehuaan syö vähän pitkin hampain.
Kyhnytyksia ja rapsutuksia yhtenään vaatimassa.

migel:
Vippe! Kaverillani on tollainen Komondor uros rastalaattaletteine en ja menevåt nyt kesällä Unkariin nåyttelyyn josta rotu on kenties jopa peräisin?!

Hurjan kokoinen ja ei herkkähermoisille-ne kun tappav at sudetkin yhdellä puraisulla ja jätkä kun nousee seisomaan minua vastaan,niin on minua pitempi!

Haapaniemen Paroni:

--- Lainaus käyttäjältä: migel - 25.06.2013     kello on 18:31 ---Vippe! Kaverillani on tollainen Komondor uros rastalaattaletteine en ja menevåt nyt kesällä Unkariin nåyttelyyn josta rotu on kenties jopa peräisin?!

Hurjan kokoinen ja ei herkkähermoisille-ne kun tappav at sudetkin yhdellä puraisulla ja jätkä kun nousee seisomaan minua vastaan,niin on minua pitempi!

--- Lainaus päättyy ---
Ei varmaan pure sinua ;)

AnneN:

--- Lainaus käyttäjältä: vippe - 25.06.2013     kello on 15:32 ---Sitten on saman näköinen rastahemmo http://fi.wikipedia.org/wiki/Komondor
näyttää olevan vaan hieman kookkaampi :D

--- Lainaus päättyy ---
Saattoi muuten olla tuo rotu! Olin silloin uusi tässä näyttelyhommassa- ja tapaaminen Ranskassa
en osannut kysyä rotua. Kiitos tunnistuksesta.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View