Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Orgilaisten lemmikit ?
99:
--- Lainaus käyttäjältä: vesako - 13.04.2011 kello on 20:41 ---Täytyis viedä nuo nypittäväksi, kun
kesä on tulossa ja josko tuo nuorempi
näyttelyyn joutuu. :D
--- Lainaus päättyy ---
Tätä meidän karvaturria nypitään muutaman kuukauden välein, seuraavaksi reilun viikon päästä kun mennään Lappeenrannan näyttelyyn.
Kuvassa ennen edellistä trimmiä:
untuvikko:
Minun silmäterät on kaks karvaista, ja jälleen kerran mä en osaa päättää mitä kuvia mä jaan...
Toinen on Weimarinseisoja, ja pikkuisen läheisyydenkipeä sessuli, ja toinen on ihan puhdas seropi. Ihania kavereita kumpikin :-*
hartsakoski:
Tuosta mustasta koirasta tulee niin mieleen ensimmäinen koirani,seropi sekin(schäfer-karhukoira),joka oli oikea voimanpesä.Tassutki n isot kuin miehen,kämmen,ei pelännyt karhunkaan hajua ja rakasti lapsia!
Arska:
Meillä on maatiaskissa jota ei kyllä saa reissun mutta tyttärellä on collie ja kiinanharjakoira,toisella tytärellä on collie ja pojalla on pomerian.Ne kyllä lähtee reissuun mielellään mut vaimo ei tykkää niitä ottaa kun ne olis vaan kartturin paikalla. :)
sipu:
--- Lainaus käyttäjältä: Arska - 14.04.2011 kello on 21:20 ---Meillä on maatiaskissa jota ei kyllä saa reissun mutta tyttärellä on collie ja kiinanharjakoira,toisella tytärellä on collie ja pojalla on pomerian.Ne kyllä lähtee reissuun mielellään mut vaimo ei tykkää niitä ottaa kun ne olis vaan kartturin paikalla. :)
--- Lainaus päättyy ---
meitin otto ja onni kisulit hyppää heti tupacarsiin jos silmä välttää ja lähtis reissuu , mut eivät pääse .. isäntä viskaa heitit samantein pihal jos hiukankin tulevat sisälle ...hää meinaa , et he raapivat koko caarssin pilalle siin silmän räpäykses ., jot porttikielto on ikuinen . :)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta