Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Orgilaisten lemmikit ?

<< < (44/154) > >>

MrLatsi:

--- Lainaus käyttäjältä: sipu -  5.01.2013     kello on 23:52 ---

--- Lainaus päättyy ---
Molemmista kiitokset. Rapsutukset meni perille  :D

Onneva:

--- Lainaus käyttäjältä: migel -  6.01.2013     kello on 14:31 ---
Kaverilla vaan on sellainen jykke et ei tuu toimeen muiden koirien kaa ja se on aikas stressaavaa oloa....ei millään pahalla!                                                               

--- Lainaus päättyy ---

äh, en mä kyl ihan stressiä koe tästä asiasta, kun ei tuo ole tyhjän louskuttaja eikä muutenkaan jatkuvasti äänessä ja rähisemässä. Tosi on, että huomioon on otettava tällaiset huonot luonteen piirteet heti kun mennään kotiovesta ulos. Hyvin ollaan kuitenkin 10-vuotiaaksi pärjätty, kun on sen verran hanskassa ettei suin päin iske toisten kurkkuun kiini  ;) Tuo turilas on kuitenkin erinomaisen sopeutuva paljoon reissaamiseen ja kaikkeen meidän kanssa elämiseen ja tietysti perheessä paikkansa ottanut, niin ku niiden kanssa yleensä tuppaa käymään. "Korjattiin talteen" silloin nuorena, kun uutta kotia etsi.

En loukkaannu, kunhan tässä turisen  :) ja hyvinkin olen samaa mieltä, että helpompaa olis kuin ois toisin.

kookaburra:
Moikka!
Olen Topi-tiikeri.

Näin pakkaskeleillä ei ulkoilu pahemmin huvita.  Käynnissä olevan astianpesukoneen päällä on mukavampaa kuin kärvistellä ulkona.
Pesukoneen päällys on lämmin ja se huriseekin niin mukavasti.....

trumatic:
Tuommonen pätkä löyty ilta-lehden sivuilta...

http://www.iltalehti.fi/iltvluontojaelaimet/20130115018424311_v6.shtml

kajanhei:
Hei
Ollaan suht uusia karavaanareita ja nuorehko on meidän karavaanarikaveriki n.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View