Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Orgilaisten lemmikit ?
sipu:
--- Lainaus käyttäjältä: vesako - 2.01.2013 kello on 16:37 ---Kaks suulho ehdokasta on jo, jompi
kumpi pääsee... ;)
--- Lainaus päättyy ---
tuleeko sulho teille asustamaan
jotta saavat kuherrella rauhassa ? Thumb
migel:
Joo näyttä tuo raskaus etenevän hyvää tahtia! Koiran vauhtia se ei ole mitenkään häirinnyt,mut vatta alkaa olla jo aikas pönäkkä ja pikkutisukat jo kuin nortinnatsat :D :D :D
Melko liikuttavaa, tekis mieli pitää kaikki pennut itellään mut sit tääl olis jo sellainen elävä vinttarimatto ettei kävelemään pääsis! :D :D :D
Koitankin otta kuvan kun ne tuossa makaavat,tosin ne alkaa heti hyppiin kun meen lähelle mut katotaan.hetki pieni!
migel:
No nyt on pari huonoa otosta mut kumminkin,,,,,,,,,,,,,,
Turhan Höpöttäjä:
Minä olen tuota emäntääni pitänyt lemmikkinä (lemmittynä). Koiraan verrattuna vähän kovapäinen on. Istuu kuitenkin ennen kuin kerkiän käskeä. Sisäsiisti, ei tartte aamulla viedä kyykylle nurmikon laitaan. Itsenäisesti käy sisävessassa. Eikä tiputa (enää) juoksuaikana pitkin lattioita. Trimmauksessa on käytettävä ja vitamiinia sekä kivennäistä syötettävä. Silityksestä ja rapsutuksesta tykkää. Hyvä luontoinen on. :)
vesako:
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 2.01.2013 kello on 19:22 ---Minä olen tuota emäntääni pitänyt lemmikkinä (lemmittynä). Koiraan verrattuna vähän kovapäinen on. Istuu kuitenkin ennen kuin kerkiän käskeä. Sisäsiisti, ei tartte aamulla viedä kyykylle nurmikon laitaan. Itsenäisesti käy sisävessassa. Eikä tiputa (enää) juoksuaikana pitkin lattioita. Trimmauksessa on käytettävä ja vitamiinia sekä kivennäistä syötettävä. Silityksestä ja rapsutuksesta tykkää. Hyvä luontoinen on. :)
--- Lainaus päättyy ---
Hyvähän sinun on olla. Thumb
Mutta onkos iloinen ja häntää heiluttaen
hakee pallon jonka viskasit syvään lumihankeen.?
Odottaako kiltisti kun ruokaa hänelle annostelet
eikä vain rupea ruinaamaan silloin kun sinä syöt.?
Vai oletko opettanut pöydästä syömään.?
No, eihän kaikkea voi vaatia. ::)
Hyvää illan jatkoa, myös rva:lle
kunhan lemmikkimielellä...
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta