Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Orgilaisten lemmikit ?

<< < (3/154) > >>

Ipsu:
Meillä on kaksi leopardigekkoa, akvaario  ja kolme ranskanluppaa

hartsakoski:
Meillä talonvahtina toimii monirotuinen herra nimeltään Vili.On sekoitus bichon havanesea ja perhoskoiraa.Hellyy denkipeä koko perheen lellikki joka käyttää mua pitkillä kävelylenkeillä.Ote ttiin meille alunperin siedätyshoitoa suorittamaan,koska useampi perheenjäsen kärsii astmasta.Ei ole astma parantunut,mutta ei pahentunutkaan.Sell aisissa koirapaikoissa missä ennen voitiin käydä vain kesäisin(oltiin pihalla ulkona),pystytään nyt käymään talvellakin sisätiloissa! 

sipu:

--- Lainaus käyttäjältä: iso-juuso - 16.02.2011     kello on 10:37 ---Meillä on kaksi vaunukissaa, jotka viihtyvät vaunussa mainiosti.

--- Lainaus päättyy ---

en ny muista onk meil ollu jo juttuu ...mut kulkeek teitin kisulit reissus mukan ja onk he taluttimis ?

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: sipu - 16.02.2011     kello on 07:28 ---mitä muita lemmikeitä perheeseenne kuuluu , kuin puoliso ? :) meillä on  otto 8v maatiainen ja punapää onni 3v norjalainenmetsäkis sa ps.orgin honoin kuvaaja otti mämä kuvat .. eli ihan itse minä... :D :D

--- Lainaus päättyy ---

Onko tuossa kuvassa joku leijonan pentukin lemmikkinä.. :o

sipu:

--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 16.02.2011     kello on 19:29 ---Onko tuossa kuvassa joku leijonan pentukin lemmikkinä.. :o
(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)

--- Lainaus päättyy ---

:D :D :D ei se  oon pikkupikkukisu onnin leikkikalukamu ... paitsi enenmän hän kyl leikki otton kans silä seurauksella , et karvat vaan  pöllyää ja jompikumpi parkuu ..  meitin punapää onnilla nousee oikke sarvet päähän , kun hän alkaa ottoo kiusii / rääkkää :) :) :) :) :) :) :)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View