Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Orgilaisten lemmikit ?

(1/148) > >>

sipu:
mitä muita lemmikeitä perheeseenne kuuluu , kuin puoliso ? :) meillä on  otto 8v maatiainen ja punapää onni 3v norjalainenmetsäkis sa ps.orgin honoin kuvaaja otti mämä kuvat .. eli ihan itse minä... :D :D

Dorotea:
Ei kuulu enää muita. Viimeinen lemmikki oli sakemanni, mutta jouduttiin lopettamaan sisäelimissä olleen kasvaimen takia. Ei ollut mahdollista leikata. Ja tuskin tullaan enää ottamaan uutta.

sipu:

--- Lainaus käyttäjältä: Dorotea - 16.02.2011     kello on 07:32 ---Ei kuulu enää muita. Viimeinen lemmikki oli sakemanni, mutta jouduttiin lopettamaan sisäelimissä olleen kasvaimen takia. Ei ollut mahdollista leikata. Ja tuskin tullaan enää ottamaan uutta.

--- Lainaus päättyy ---

 :( kurja kohtalo, mutta niin itsekkin ajattelen, jos ja kun nää pojat joskus muuttaa kissojen paremmille hiirestysmaille ... niin koskaan ei enään lemikkei ... vaikka meillä on kyllä aina  kissoja ollutkin ... mut on noiden kans niin hakalaa mihinkään lähteä , kun  pitää olla hoitaja kotona heitin kans ..muuten antavat valtavasti rakkautta ja hyvää mieltä  :)

oh5yw:
mulla on lemmikkinä tää naapurin kissa Elmeri:

migel:
Meillä on kotona 2 kissaa Regina ja Kaisla;- ison keittiön vartijat, molemmat nk metsälöytöjä ja muuttaneet meille, toisessa metsäkissaa ja toinen on silmäpuoli Jack.

Whippetit, Laura Häkkinen ja Aina alias Aippa
Italian vinttari Hellin
Cockerspanieli Urho

Ja yks oravaperhe tuntuu asustelevan jossain ullakolla ja liuta lintuperheitä jotka palaavat pihallemme vuodesta toiseen ;D ;D ;D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View