Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

gallup ...onko sinulla kouluaikaiset kaverit vielä kavereina ?

<< < (7/9) > >>

relluttelija:

--- Lainaus käyttäjältä: pamaus - 15.03.2013     kello on 07:17 ---Vähintään kerran vuodessa aina kokoonnumme jonnekkin ja huomenna on taas se päivä.

Ohjeessa luki, että ota pulkka tai rattikelkka mukaan sillä vietät siinä 12 km, mitälie se sitten tarkoittaakaan.

--- Lainaus päättyy ---

Thumb Thumb

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: LMC-99 - 15.03.2013     kello on 09:57 --- loput vanhenemme itsestään ja taitaa olla seuraava tapaaminen sitten hautajaisissa, se viimeinen kohtaaminen.

--- Lainaus päättyy ---

Niin, tai sitten käy niinkun sille Papalle, joka harhaili ison hotellin aulassa...
 Joku sitten kysyi, että minne matka?
 'Ruokasali pitäisi löytää, kun alkaa kohta vuoden -28 keskikoulun luokkakokous.'
'Minäkin olen menossa illalliselle', sanoi kysyjä, 'jospa menemme yhtä matkaa, tapaatteko muuten usein?'
'No, ensin viiden vuoden välein, mutta nykyään joka vuosi, kun porukka alkaa ikääntyä.'
'Montakos vielä on jäljellä?'
'Minä olen ainoa.'

;D

sipu:

--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 15.03.2013     kello on 11:27 ---Niin, tai sitten käy niinkun sille Papalle, joka harhaili ison hotellin aulassa...
 Joku sitten kysyi, että minne matka?
 'Ruokasali pitäisi löytää, kun alkaa kohta vuoden -28 keskikoulun luokkakokous.'
'Minäkin olen menossa illalliselle', sanoi kysyjä, 'jospa menemme yhtä matkaa, tapaatteko muuten usein?'
'No, ensin viiden vuoden välein, mutta nykyään joka vuosi, kun porukka alkaa ikääntyä.'
'Montakos vielä on jäljellä?'
'Minä olen ainoa.'

;D

--- Lainaus päättyy ---

Thumb ;D

perho-ukko:
Eipä ole luokkakavereitani hengissä itseni lisäksi kuin kaksi !

tapani pokkinen:

--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko - 15.03.2013     kello on 11:47 ---Eipä ole luokkakavereitani hengissä itseni lisäksi kuin kaksi !

--- Lainaus päättyy ---

Aika outo juttu? Ei oikein sovi tuohon kasvaneeseen keski-ikään.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View