Tekniikkakeskustelut > Matkailuvaunut

Mikä se on tällä hetkellä vaunujen aatelia.

<< < (20/25) > >>

Haapaniemen Paroni:

--- Lainaus käyttäjältä: JJJ - 20.11.2013     kello on 19:18 ---Ekös tämä ole sama kuin vetoautojen aatelin etsiminen ? Jokaiselle meistä löytyy oma suosikki.
Toisaalta, voidaan ajatella että minun Hobbyni on suorastaan aatelinen. 8 v vanha, ei vian vikaa tähän mennessä. Onhan sitä korjattu mutta hajonneet osat eivät ole Hobbyn tekemiä Alde, Dometic, Thetford  ;D

--- Lainaus päättyy ---
Kyllän se tosi asia on miks näitä  kolmen kauden vaunuja,sotketaan tähän keskusteluun...

kimi:

--- Lainaus käyttäjältä: Risto66 - 20.11.2013     kello on 19:26 --- Kyllän se tosi asia on miks näitä  kolmen kauden vaunuja,sotketaan tähän keskusteluun...

--- Lainaus päättyy ---

Kolmen kauden käyttäjiä on runsaasti ja kriteerit heillä muut kun vuoden ympäri vaunua käyttävät.

Rölli:

--- Lainaus käyttäjältä: kimi - 20.11.2013     kello on 19:59 ---Kolmen kauden käyttäjiä on runsaasti ja kriteerit heillä muut kun vuoden ympäri vaunua käyttävät.

--- Lainaus päättyy ---
ja voidaanko nykyään oikeesti ees puhua kolmen vuuden ajan vaunuista.. mä luulen et missään ei nykyään palellu ja kaikiss on ihan sieddettävä lämpötila ja niis neljän vuoden ajan vaunuistaki löytyy niit kylmii kohtii... enempi mikä kellekki sopii..

JJJ:

--- Lainaus käyttäjältä: rolli4x4 - 20.11.2013     kello on 20:04 ---ja voidaanko nykyään oikeesti ees puhua kolmen vuuden ajan vaunuista.. mä luulen et missään ei nykyään palellu ja kaikiss on ihan sieddettävä lämpötila ja niis neljän vuoden ajan vaunuistaki löytyy niit kylmii kohtii... enempi mikä kellekki sopii..

--- Lainaus päättyy ---
Samaa mieltä. Hyvin tuo halppishobbykin pysyi lämpimänä viime talven kovimmissa pakkasissa. Sähköä/kaasua kului mutta toista tulee pistokkeesta ja toista saa lisää kaupasta. Paljon saa nimittäin kumpaakin hankkia ennen kuin poikien laatuvaunujen hintaero vs. kulutusero saadaan kuitattua  ;)

pamaus:

--- Lainaus käyttäjältä: kimi - 20.11.2013     kello on 19:59 ---Kolmen kauden käyttäjiä on runsaasti ja kriteerit heillä muut kun vuoden ympäri vaunua käyttävät.

--- Lainaus päättyy ---

Itse pidän omaa lmc tä täysin 3 vuodenajan vaununa ja talvet se katoksessa seisookin. Tosin vaikka minulla olisi vaikka polar niin samalla tavalla se polarkin seisoisi katoksessa. Talvella ollaan mökeissä aivan käytännön syistä. Pienten lasten kanssa mökki on käytännöllisempi.

Mutta asiaa.

Miksi pidän LMC tä 3 vuodenajan vaununa. Minulla ei ole oikeastaan mitään syytä siihen.

Vaunussa on foam rakenne, alden lämmitys, myös lattiassa vesikiertoinen lämmitys. Kaikki säiliöt, myös likavesi on lämpimässä tilassa. Mitään vesiputkia ei mene ulkona. Pimennysverhoissa alumiinifoliot lämmön eriistämiseksi jne.  Eli ei ole mitään syytä miksi LMC llä ei voisi talvella matkailla.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View