Tekniikkakeskustelut > Matkailuvaunut

Mikä se on tällä hetkellä vaunujen aatelia.

<< < (18/25) > >>

retkeilijä:
Minä olen lukenut vain edellisen  ;D

Ja olen täysin samaa mieltä. Tuo Knaus Eifelland 395 on ehdottomasti retkivaunujen aatelia (kolmen vuodenajan). Kevyt vetää ja siirrellä, korkea maavara, suuret ikkunat, tilavat sohvat, takakeittiö, hyvä C4-kemssa, tilava WC, jne. Se on sisältä jopa suurempi kuin ulkoa eikä herätä kateutta eikä kiinnosta varkaita.

Haapaniemen Paroni:

--- Lainaus käyttäjältä: elwari - 19.11.2013     kello on 13:08 ---Ihan kaikkea en ketjusta ole lukenut läpi, mutta alkperäiseen kysymykseen, ehdottomasti Knaus Eifelland 395 Truma 3002:lla :) Otetaanko kisa puskaparkissa viihtymisessä :) ( Noh, tämä on tuunattu ledivaloilla ja matkapuhelintukiase man 300ah akustolla) Ja aika monta hymiötä vielä tuohon :)

t: Elwari

--- Lainaus päättyy ---
Polar ;) :D

aaoulusta:

--- Lainaus käyttäjältä: Risto66 - 19.11.2013     kello on 17:21 --- Polar ;) :D

--- Lainaus päättyy ---
       HöH sehän on juustoa.... ;D

seijantie:
Mietiskelin pitkään kannataisko osallistua jutusteluun ;D Se aateli nyt on vähän semmonen kyseenalainen arvo,niitä taitaa olla sillä arvolla kehitysvammasta kaikenlaiseen vialliseen versioon. :laugh: Siis oikeesti.minä haeskelen :-\ vaunua joka kestää kuosissa talven kylmillään ja käytössä sitä voi käyttää reippaammin kuin nukketaloa. Thumb Uudesta asti se toimii niin ettei tarvitse kontata pitkin lattioita ihmettelemässä miksi tämä ei toimi.  :'( Minulla on nyt ollut kaksi  aivan uutta vaunua ja yksi melkein uusi joissa kaikissa on omat hyvät puolensa minun mielestäni.Viimeise n kohdalla olin vähän pettynyt kun muista kuin tuosta pingviini vaunusta ei soliferin lisäksi löytynyt tuollaista pesuhuonemallia pariskunnalle.Kabel la semmosta ei löytynyt parivuoteella.Cabby lta löytyi yksiakselinen kriteerit täyttävä.Tulevaisuu s näyttää onko uretaanirunko kosteutta  hylkivämpi kuin nuo muut styroksi, foami ja rimarunkoiset.Aika näyttää onko tuo aatelia ilman perinnöllisiä vikoja Thumb

pamaus:
Lapsiperheille LMC  :P

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View