Tekniikkakeskustelut > Matkailuvaunut
Mikä se on tällä hetkellä vaunujen aatelia.
Haapaniemen Paroni:
--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 22.03.2013 kello on 18:13 ---Siis vaunuun tulee lattianläpipulteill a L-raudat missä alapäässä lenkit. Askelman koukut menee lenkkeihin ja askelman takapää nojaa joko palkkiin tai pohjaan mallista riippuen.
Kun menet Kokkolaan niin käy vakoilemassa liikkeessä :P
--- Lainaus päättyy ---
Tehdään niin Thumb :D
migel:
Joopa joo.Näyttää olevan pientä ennakkoluuloa Tabberttien ja tietyn vähemmistökansalais ten mieltyvyyden suhteen.
Tiedän kyllä että maamme tummat pitävät Tabbert Baronesse malleista jotka ovat muotokieleltään hyvin romanttisia ja niihin voi lisätä pitsiliinoja sinne tänne ja tonne muttei se vie mitenkään pois vaunun laatua.
Katsokaapas Vivaldeja-aivan toinen muotokieli. Ja laatu puhuu puolestaan ja kuten aina olen sanonut etten paskahuusin takia ole koskaaan mitään ostanut jos se nyt vaikka puuttuisikin vaunusta mikä on positiivinen asia!
Ja täytyy sanoa että mielummin sitä katselee puhtaita prässihousuja kuin loppuunpierrettyja verryttelyhousuja.
Ja kun se kaikentietävä suomalainen Ladassaan istuen kritisoi muita niin Manne ajoi Mersulla siitä samasta paikasta ohi................ ..............
t migel :D :D :D :D :D :D
mjo33400:
Tällä hetkellä vaunujen aatelia on minun Solifer, kun ei parempaa ole. ;D
Turhan Höpöttäjä:
--- Lainaus käyttäjältä: mjo33400 - 22.03.2013 kello on 19:37 ---Tällä hetkellä vaunujen aatelia on minun Solifer, kun ei parempaa ole. ;D
--- Lainaus päättyy ---
Thumb Thumb Suomalainen, vaikka leikisti. Jos vanhempi, sitten tosissaan. Thumb
Haapaniemen Paroni:
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 22.03.2013 kello on 19:42 --- Thumb Thumb Suomalainen, vaikka leikisti. Jos vanhempi, sitten tosissaan. Thumb
--- Lainaus päättyy ---
Thumb
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta