Tekniikkakeskustelut > Matkailuvaunut

Mikä se on tällä hetkellä vaunujen aatelia.

<< < (2/25) > >>

Haapaniemen Paroni:
No pakko vetää vähän kotiopäin,niin Polar,heh,heh :D Mutta tosta vanhasta vaunusta ei mitään pahaa sanottavaa vaan päinvastoin hyvää vaikka ei uusi olekkaan,siinä toimii kaikki ja lämmin on molemmat pumput korjattu/vaihdettu uuteen Thumb Siitä saa joku tosi hyvän vaunun itselle pitkäksi aikaa ja lämmitin oli se maan paras Alde 2923 pystypannu ThumbEihän tämä nykynenkään vaunu joka tulee huomenna ole vuosimalliltaan uusi vaan 2011,mutta käyttämätön ;)

Onneva:
Oma vaunu paras vaunu  8)
Kuka nyt itselleen huonoa ostais  ;D ;D

winemaker:
Mulla on nykyään ylivoimaisesti paras vaunu, mitä mulla on ollut !

mjo33400:

--- Lainaus käyttäjältä: Risto66 - 12.03.2013     kello on 17:21 ---No pakko vetää vähän kotiopäin,niin Polar,heh,heh :D Mutta tosta vanhasta vaunusta ei mitään pahaa sanottavaa vaan päinvastoin hyvää vaikka ei uusi olekkaan,siinä toimii kaikki ja lämmin on molemmat pumput korjattu/vaihdettu uuteen Thumb Siitä saa joku tosi hyvän vaunun itselle pitkäksi aikaa ja lämmitin oli se maan paras Alde 2923 pystypannu ThumbEihän tämä nykynenkään vaunu joka tulee huomenna ole vuosimalliltaan uusi vaan 2011,mutta käyttämätön ;)

--- Lainaus päättyy ---

Mikä lämmitin siinä uudessa olikaan? Onnea uudelle vaunulle Thumb ja onhan minun puhelinnumero vielä tallessa. ;D

Rölli:

--- Lainaus käyttäjältä: Onneva - 12.03.2013     kello on 18:09 ---Oma vaunu paras vaunu  8)
Kuka nyt itselleen huonoa ostais  ;D ;D

--- Lainaus päättyy ---
Hep! Minä ostin itelle huonon ja rikkinäisen vaunun.. ja oon ollu siihe tosi tyytyväinen.. ei menny neljänsaan euron investointi hukkaan.. oha sitä pitäny vähä parsia mutt mitäpä ei pitäs..

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View