Tekniikkakeskustelut > Jenkkiautot

Armyvani heräsi talviuneltaan...

<< < (6/8) > >>

mjo33400:

--- Lainaus käyttäjältä: migel - 30.03.2013     kello on 11:57 ---
Tietty jos laittais kattotelineet jaa no ei sekään toimi-hitsi vieköön.....hmmmm.

--- Lainaus päättyy ---

Minun mielestä juuri kattotelineillä se onnistuu kun laitat kattotelineet katolle ja soohen käännettävä putkikehikon joka on sopivan korkea. Kehikkoon kiin telttaurakisko johon teltta työnnetään.

migel:
Joo jotain tuollaista vähän mielessäni kehittelin! No täytyy vielä katsoa kun saan sen alumiiniprofiilin kotiin ja katolle kiinni.

Harmi vaan kun mulla on jo uudet värit,SA-miinan vihreää,muttei aikataulut anna myöden uudelleen maalaukseen-toi oli nimittäin pettymys tuo edellinen maali...

Oishan mulla isompikin etuteltta,Svenska tält,mutta se on varattu Hobbyyn. Uudet vanteet Hobbyyn on kans katottu mutta Alanilla oli vielä joitain Golfin vanhoja-täytyy tsekata nekin jos vaikkapa sopisi muotokieleen....

Toi Trion teltta on väreiltään hyvä kun ei paljoo riitele-no katellaas.Kuume on vaan kova mutta hanget jarruttaa!!!!                   Migel

migel:

--- Lainaus käyttäjältä: mjo33400 - 30.03.2013     kello on 13:58 ---Minun mielestä juuri kattotelineillä se onnistuu kun laitat kattotelineet katolle ja soohen käännettävä putkikehikon joka on sopivan korkea. Kehikkoon kiin telttaurakisko johon teltta työnnetään.

--- Lainaus päättyy ---

Täällähän se Mjon loistava idea oli muistissa vanhoissa kirjoituksissa ja juuri noin sen teenkin nyt kun taas vaniprojekti on herätelty henkiin......... Thumb    t migel

migel:
Voi kiesus kun tuli vanin pohjasta hieno! Oli raepuhallutuksessa ja maalattiin rekkapohjamaalilla mustaksi.
Koko etuakselisto on kuin tehtaalta tullut! :D Thumb

Ainoo huono puoli tässä et nyt ei raaski ajaa kuin asfalttiteillä,-hah haa ja ihmettelen miten tollaista vanhaa jenkkiä voi niin paljon tykästää!

Tänään Kemiössä on jenkkiautotreffit ja sinne mennään puettuna army-vanin tyylin mukaisesti us.army-vaatteisiin ! Aurinko paistaa ja tulossa on hauska päivä!

t migel

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: migel -  9.05.2015     kello on 06:16 ---Voi kiesus kun tuli vanin pohjasta hieno! Oli raepuhallutuksessa ja maalattiin rekkapohjamaalilla mustaksi.
Koko etuakselisto on kuin tehtaalta tullut! :D Thumb

Ainoo huono puoli tässä et nyt ei raaski ajaa kuin asfalttiteillä,-hah haa ja ihmettelen miten tollaista vanhaa jenkkiä voi niin paljon tykästää!

Tänään Kemiössä on jenkkiautotreffit ja sinne mennään puettuna army-vanin tyylin mukaisesti us.army-vaatteisiin ! Aurinko paistaa ja tulossa on hauska päivä!

t migel

--- Lainaus päättyy ---

Mittee se raepuhallus on. Onko se hellävaraisempaa kuin hiekkapuhallus, eikä tarvitse sitten varoa nin paljon letkuja ja muuta pehmyttä mitä alustassa on.  ::)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View