Tekniikkakeskustelut > Jenkkiautot
Armyvani heräsi talviuneltaan...
mjo33400:
--- Lainaus käyttäjältä: migel - 30.03.2013 kello on 11:57 ---
Tietty jos laittais kattotelineet jaa no ei sekään toimi-hitsi vieköön.....hmmmm.
--- Lainaus päättyy ---
Minun mielestä juuri kattotelineillä se onnistuu kun laitat kattotelineet katolle ja soohen käännettävä putkikehikon joka on sopivan korkea. Kehikkoon kiin telttaurakisko johon teltta työnnetään.
migel:
Joo jotain tuollaista vähän mielessäni kehittelin! No täytyy vielä katsoa kun saan sen alumiiniprofiilin kotiin ja katolle kiinni.
Harmi vaan kun mulla on jo uudet värit,SA-miinan vihreää,muttei aikataulut anna myöden uudelleen maalaukseen-toi oli nimittäin pettymys tuo edellinen maali...
Oishan mulla isompikin etuteltta,Svenska tält,mutta se on varattu Hobbyyn. Uudet vanteet Hobbyyn on kans katottu mutta Alanilla oli vielä joitain Golfin vanhoja-täytyy tsekata nekin jos vaikkapa sopisi muotokieleen....
Toi Trion teltta on väreiltään hyvä kun ei paljoo riitele-no katellaas.Kuume on vaan kova mutta hanget jarruttaa!!!! Migel
migel:
--- Lainaus käyttäjältä: mjo33400 - 30.03.2013 kello on 13:58 ---Minun mielestä juuri kattotelineillä se onnistuu kun laitat kattotelineet katolle ja soohen käännettävä putkikehikon joka on sopivan korkea. Kehikkoon kiin telttaurakisko johon teltta työnnetään.
--- Lainaus päättyy ---
Täällähän se Mjon loistava idea oli muistissa vanhoissa kirjoituksissa ja juuri noin sen teenkin nyt kun taas vaniprojekti on herätelty henkiin......... Thumb t migel
migel:
Voi kiesus kun tuli vanin pohjasta hieno! Oli raepuhallutuksessa ja maalattiin rekkapohjamaalilla mustaksi.
Koko etuakselisto on kuin tehtaalta tullut! :D Thumb
Ainoo huono puoli tässä et nyt ei raaski ajaa kuin asfalttiteillä,-hah haa ja ihmettelen miten tollaista vanhaa jenkkiä voi niin paljon tykästää!
Tänään Kemiössä on jenkkiautotreffit ja sinne mennään puettuna army-vanin tyylin mukaisesti us.army-vaatteisiin ! Aurinko paistaa ja tulossa on hauska päivä!
t migel
Turhan Höpöttäjä:
--- Lainaus käyttäjältä: migel - 9.05.2015 kello on 06:16 ---Voi kiesus kun tuli vanin pohjasta hieno! Oli raepuhallutuksessa ja maalattiin rekkapohjamaalilla mustaksi.
Koko etuakselisto on kuin tehtaalta tullut! :D Thumb
Ainoo huono puoli tässä et nyt ei raaski ajaa kuin asfalttiteillä,-hah haa ja ihmettelen miten tollaista vanhaa jenkkiä voi niin paljon tykästää!
Tänään Kemiössä on jenkkiautotreffit ja sinne mennään puettuna army-vanin tyylin mukaisesti us.army-vaatteisiin ! Aurinko paistaa ja tulossa on hauska päivä!
t migel
--- Lainaus päättyy ---
Mittee se raepuhallus on. Onko se hellävaraisempaa kuin hiekkapuhallus, eikä tarvitse sitten varoa nin paljon letkuja ja muuta pehmyttä mitä alustassa on. ::)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta