Koska allekirjoittanut ei halua että mun nimeni googlaamalla löytyy kirjoittamani tekstit. Jos nyt googlaa sanat "Ipsu" ja "karavaanari" saa aika monta osumaa mun kirjoituksiin. Mutta koska esim mun hoitolasten vanhemmat ei tiedä millä nimellä kirjoittelen, ne eivät mun nimeä googlailemalla löydä mitään mielenkiintoista. Ja koska me tehdään myös tukiperhetyötä, en välttämättä halua niidenkään perheiden tietävän miten ja missä vapaa-aikaani kulutan. Kaikille halukkaille toki nimeni kerron ja muutaman orgilaisen se pitäisikin tietää
Minun kantani on samantyyppinen, joskaan minua ei edes Googlella löydä ja toimin hiukan eri alalla. En itse jakele tietojani mihinkään, mutta voihan olla, että jotain silti on löydettävissä.
-----------------------------
Suoraan sanoen minua etoo vahvasti joidenkin pyrkimykset vaatia esiintymään omalla nimellään. Siinä pyritään puuttumaan toisten yksityisyyteen aika vahvasti. Vaaditteko seuraavaksi perhekuvia, verotustietoja tai makuukamarimieltymy
ksiä?
Vaan vaatiahan aina sopii, vastausta ei saa. Jatkossa vieläkin nihkeämmin kuin tähän saakka.
Omistaan voi jokainen kertoa niin paljon kuin lystää. Viisas vaan ymmärtää, että nykymaailmassa kaikkea, mitä kerrot, voidaan käyttää sinua vastaan. Eipä tarvi kauas kattella orgin ulkopuolelle, kun sellaista on jo näkyvissä, ja ollut pitempäänkin.