rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Nimimerkin valinta  (Luettu 13507 kertaa)

  • Vieras
  • Vs: Nimimerkin valinta
    « Vastaus #15 : 10.03.2013 kello on 21:57 »
    Kyllä täällä saa käyttää omaa nimeään jos haluaa. Täysi vapaus valita.



     :D :D :D

    *****
    • Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla: 6.12.2023 kello on 22:31
    • Koiria ja reissaajia
    Vs: Nimimerkin valinta
    « Vastaus #16 : 10.03.2013 kello on 22:04 »
    Anneksi minut tuntee -mutta Kaarina-nimeä käytin joskus nuorena kun tansseissa en halunnut omaa nimeä kertoa.  ;D
    Ehkä nimimerkki laskee rimaa päästää mitä sylki suusta tuo. Oikeaa nimeä käyttäessä miettii hetken pitempään...luulen.

    *****
    • Saittisähläri
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 22:42
    • Epsoo
    Vs: Nimimerkin valinta
    « Vastaus #17 : 10.03.2013 kello on 22:06 »
    Ehkä nimimerkki laskee rimaa päästää mitä sylki suusta tuo. Oikeaa nimeä käyttäessä miettii hetken pitempään...luulen.

    Voisin sanoa että ei pidä paikkaansa. Ja jos ei usko tätä, niin sen kun käy katsomassa karavaanarit.fi etuteltan keskustelun tasoa Thumbd

  • Vieras
  • Vs: Nimimerkin valinta
    « Vastaus #18 : 10.03.2013 kello on 22:09 »
    Anneksi minut tuntee -mutta Kaarina-nimeä käytin joskus nuorena kun tansseissa en halunnut omaa nimeä kertoa.  ;D
    Ehkä nimimerkki laskee rimaa päästää mitä sylki suusta tuo. Oikeaa nimeä käyttäessä miettii hetken pitempään...luulen.


    Jaa`a tiiä vaikka jos ollaan joskus nuorempana tavattu ::)
    Ei muuten, mutta tuli joskus tavattua tyttöjä joilta ei etes tullut mieleenkään kysyä sitä nimeä ;D ;D ;D

    *****
    • Karavaanari
    • Viimeksi paikalla:26.11.2023 kello on 20:21
    Vs: Nimimerkin valinta
    « Vastaus #19 : 10.03.2013 kello on 22:24 »
    Mulla on lasten (ja oma) suosikki piirretty sen alkuperäisellä kielellä.

    *****
    • Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 21:21
    • Lempäälä
    Vs: Nimimerkin valinta
    « Vastaus #20 : 10.03.2013 kello on 22:35 »
      Veljeni keksi minulle tuon nimen. Olen sitä ja (omaa pärstää) pelkästään käyttänyt, kaikilla palstoilla joilla olen kirjoittanut, tai muuten ollut mukana, lehdissä, radiossa ja tv:ssä.

    *****
    • Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla:13.04.2024 kello on 17:42
    Vs: Nimimerkin valinta
    « Vastaus #21 : 10.03.2013 kello on 22:39 »
    Vaan sinun oikea nimesikin lienee Yrjö, mikäli se alateksti paikkansa pitää?:)

    Olisin edelleen kiinnostuntu kuulemaan joatin siitä mistä tämmöinen nimimerkki-käytäntö juontaa juurensa, ja miksi ihmiset haluavat esiintyä nimimerkeillä?



    t.Kaarina

  • Vieras
  • Vs: Nimimerkin valinta
    « Vastaus #22 : 10.03.2013 kello on 22:47 »
    Mulle nimeen antoi inspiraation esikoispoika joka piti tästä sarjakuvahahmosta ja hänen eka unilelunsa oli juurikin tämä sininen ihaa aasi.  :)

    Silloin kun infoon kirjauduin ekaa kertaa niin silloin ihmettelin suurta intoa facebook tyylisiin avatar kuviin, usealla oli kasvokuva joka nykyisin on monella vaihtunut kalustoon viittaavaksi....mua ei yksinkertaisesti kiinnosta omalla nimellä kirjoitella vaikka eipä tuo suurta työtä taida vaatia keneltäkään jos nimeni haluaa saada selville.

    Kyllä minä esittelen itseni sitten kasvotusten, olen muutaman orgilaisen livenä jo tavannutkin.

    *****
    • Saittisähläri
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 22:42
    • Epsoo
    Vs: Nimimerkin valinta
    « Vastaus #23 : 10.03.2013 kello on 22:47 »
    Miksi kaikki jotka kuuluttavat oman nimen käytön perään, käyttävät itse nimimerkkiä?

    *****
    • Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:21.06.2021 kello on 20:40
    • Kun filetillä fileoi Fiiliksessä,tulee hyvä fiilis
    Vs: Nimimerkin valinta
    « Vastaus #24 : 10.03.2013 kello on 22:48 »
    Entäs minun nimimerkki ??? ;D

  • Vieras
  • Vs: Nimimerkin valinta
    « Vastaus #25 : 10.03.2013 kello on 22:53 »
    Oma nimimerkki kätkee taakseen juurikin melkein oman nimeni mutta joskus olen aamuyön tunteina kuullut sen lausuttavan juurikin noin kun olen sen kirjoittanut... ;D
    69 taas tulee no jos ei nyt asennosta niin ikäänhän se taitaa viitata.
    Naintinain kanssa samaa mieltä tuosta oikealla nimellä kirjoittelusta ettei tuo ainakaan etuteltassa ole hillinnyt järisyttävän mieltäylentävien juttujen kirjoittelua.. :'( Thumbd

    *****
    • Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla:13.04.2024 kello on 17:42
    Vs: Nimimerkin valinta
    « Vastaus #26 : 10.03.2013 kello on 23:01 »
    Miksi kaikki jotka kuuluttavat oman nimen käytön perään, käyttävät itse nimimerkkiä?

    Mitä tarkoitat, minä tätä taidan ainoana tässä peräänkuuluttaa, enkä käytä nimierkkiä!
    Ja anteeksi, jos tarkoitat sukunimen puuttumista, se on Silmunen. Olen vain niin tottunut Etuteltan käytäntöön, missä jäsenen nimi tulee esille automaattisesti, ja koska meidän perheessä se on joskus ollut mieheni, jolle arvonnassa sattui karavaanareiden jäsenyys, (minulle vissiin turun sanomat ja ja puhelin, ), niin olen vuosikausia tottunut kirjoittamaan tekstin alle t.Kaarina..kuvaamaa n sitä, että se ei ole Hannu, vaan Kaarina joka kirjoittaa:)

    t.Kaarina

    *****
    • Saittisähläri
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 22:42
    • Epsoo
    Vs: Nimimerkin valinta
    « Vastaus #27 : 10.03.2013 kello on 23:06 »
    Mitä tarkoitat, minä tätä taidan ainoana tässä peräänkuuluttaa, enkä käytä nimierkkiä!

    En tarkoittanut sinua, vaan yleisesti. Tiedän (ylläpitäjänä) että orgissa on jäseniä jotka ovat muualla kovasti arvostelleet nimimerkkikäytäntöä ja vaatineet oman nimen käyttöä, mutta silti käyttävät nimimerkkiä täällä ::)

    Itse asiassa, taidan olla täällä ainoa jonka tiedot eli nimen pystyy jäljittämään, kiitos domainin.

    *****
    • Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 11:35
    Vs: Nimimerkin valinta
    « Vastaus #28 : 10.03.2013 kello on 23:19 »
    No minunkaan nimimerkin alkuperää ei tarttee kaukaa hakea - loppu ei oo ikä vaan siihen liittyvä vakio ;)
    Nimimerkki oli alunperin Infon puolella ameriikan murteella kirjoitettu, mutta jo vuosia sitten vaihtui sielläkin suomalaiseen versioon.

    Kun miettii edes kertaalleen mitä kirjoittaa, sen voi tehdä ihan omalla nimellä. Thumb

    *****
    • Karavaanari
    • Viimeksi paikalla:24.02.2021 kello on 15:51
    Vs: Nimimerkin valinta
    « Vastaus #29 : 10.03.2013 kello on 23:21 »
    Voisihan tuota nicnamea muuttaa oikeaksi nimeksikin. Täällä ei ole tullut kirjoitelluksi mitään mitä pitäisi hävetä ( oma arvio) . Etuteltassa kylläkin takavuosina. En enään sinne kirjoittele. Nimimerkki tulee äänen lajista vaikka sitä ei nyt teellä ole hankittu.