Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Nimimerkin valinta

<< < (23/32) > >>

99:
Ainiin, odotan vielä vastausta näihin kysymyksiini:

--- Lainaus käyttäjältä: 99 - 11.03.2013     kello on 17:16 ---Kysymys 1. Miten tämä toteutettaisiin niin että täällä ei olisi Ville Vallattomia tai Aku Ankkoja?

Kysymys 2. Mitä tällä saavutettaisiin?

Kysymys 3. Kuka korvaa ylläpidolle nimien mukana tulleen lisätyön ja vastuun?

--- Lainaus päättyy ---

K.E.V:
Turhaan kyselet se ei tulisi onnistumaan.
Virallisella onnistuu kun ei pääse rekkautumaan kuin SF-C:n rekisteröityneet jäsenet. Aikamoisia akuja sekä hanhia siellä ainakin aiemmin oli kumminkin  ???

VAT 69:
  Kylä näin o hyvä.

Jos tässäkin olisi mun nimi näkyvissä, ei kukaan uskois että,,

Olin nuorena yli 10 vuotta tukin uitossa, sen jälkeen 20 vuotta metsähommissa, sitten ajoin 50 vuotta rekkaa yötäpäivää, viikonloput jakelin
  ilmaislehtiä kaikki nämä vuodet, juhlapyhinä olin rumpalina kolmen miehen bändissä, soittanut mm. sadoissa juhannusaaton tansseissa.

Uskoo ken tahtoo.

Alan:
^

Vaan sie se taidat olla niitä harvoja, jotka on uskaltaneet polkasta jo nimimerkkiin tuollaisen melko yksityisen mieltymyksen.  ;D

Toki puolikaimasi Jushi69 ehti jo useamman vuoden aikaisemmin, mutta kuitenkin.

tapani pokkinen:
Yhtään herjausta tahi muuta mukavaa en ole saanut (tietääkseni) kokea kun olen omalla nimelläni naputellut Thumb

Vaan aijemmin kirjoittelin nimimerkillä ja silloin päivittelin tosipohjaista kertomusta yhdestä perheemme matkasta. Noh pääsimme eräässä paikassa näkemään rosmot ilmipuuhissaan ja olisin ne varmasti kirjoittamalla tavallani ne tänne postannut. Tiedä vain mistä nuo "velikullat" juttuni hokasivat, joku ilmesimmin palstaa lukeva tunnisti ja vinkkasi Thumbd  En viitsi edes alkaa niitä uhkauksia kertomaan mitä tuosta sain. Noh katsoin viisaammaksi muuttaa juttuni ja asia raukesi pitkän väännön jälkeen. Nyttemmin olen kuullut, ettei toinen uhkailijoista enää vaikuta näillä fäärein Thumb Sinne samaan paikkaan saisi päätyä se toinenkin sankari :-X

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View