Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Tarpeellisin lisävaruste?

<< < (19/23) > >>

LMC-99:

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 12.03.2013     kello on 12:49 ---  Thumb

Kyllä veljien juoma varustelukin tuntui olevan kohdallaan. Mutta missä on, vingerpori, snapsi, ruokaryyppy ja tervetuliais maljastakaan ei ole ollut puhetta.  ;D

--- Lainaus päättyy ---

Minulla on piiloitettu yksi jallupullo sinne vararenkaan paikkeille,  sitä kun pitää aina välillä käydä tarkistamassa että onko ilmaa tarpeeksi.. ::)

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: LMC-99 - 12.03.2013     kello on 12:53 ---Minulla on piiloitettu yksi jallupullo sinne vararenkaan paikkeille,  sitä kun pitää aina välillä käydä tarkistamassa että onko ilmaa tarpeeksi.. ::)

--- Lainaus päättyy ---

Perinteisesti se on halkopinon välissä. Mutta kukapa se halkoja, matkassa.  ;D

tapani pokkinen:

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 12.03.2013     kello on 13:06 ---Perinteisesti se on halkopinon välissä. Mutta kukapa se halkoja, matkassa. ;D

--- Lainaus päättyy ---

Kyllä vain halkojapa hyvinnii Thumb
Sauna menee kattonsa alle piiloon peräkärryyn. Piiput poikki, vesivaippa irti, kivet pois ja kiuas kumoon. Toinen laude taittuu nivelillä alas ja toinen lähtee siipimutterilla laidasta irti, josta kärrynpohjalle. Halkoja pakataan kaikki mahdolliset kolot täyttäen ja ne riittävät vähintäin kahteen kunnolliseen saunakertaan. Monesti sattuu vielä niinkin, että silmään pistää jossain tien pielessä sojottava tahi maahan jo kaatunut pikkukelo ja sen siivoan sahalla sinne saunaperäkärryn päällä matkaavan soutupaatin uumeniin.

Pidä Suomi siistinä ja miksei tuo paree noissa naapurimaissakin matkattaessa ;D

retkeilijä:
Kyllä vaan minullakin on mukana (koivu) klapeja grillipataani varten. Käytän niitä jos saatavilla ei ole kuivia oksia ja käpyjä luontoparkissa.

Tukevassa pahvilaatikossa pata, puut ja sytykkeet kulkevat likaamatta autoa takakontissa. 

"Masi":
tuo kuvan musta grilli on kanssa näppärä matkalla, ei vie tilaa ja on juuri oikean kokoinen minun savustuslootalle.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View