Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Tarpeellisin lisävaruste?
"Masi":
--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 11.03.2013 kello on 18:52 ---Vielä kun joku tekis pitemmän kasetin ton pätkän paikalle...
Vieläkö pittää venyttee ?
--- Lainaus päättyy ---
sipu:
--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 11.03.2013 kello on 18:50 ---Oliko Naisten wessaan taas jonoa, kun poikkesit naapurissa... ::)
--- Lainaus päättyy ---
eiiih ei
en ole kuin
hmm .. muutaman kerran poikennut
vahingos ukkelien wc :-[
enkä silloin ehtinyt edes mitään näkemään :-[
mut olen vaan kuullut jutskii
isoilta tytöiltä
että siellä olis selanen kehotus ;D
Ipsu:
--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 11.03.2013 kello on 16:29 ---On karavaanareita ja sitten tällaisia karavaanareita kuin minä ja vaimoni jotka eivät ole vielä neljän vuoden jälkeenkään oppineet käyttämään kaasuhellaa ja kaasu-uunia sillä innolla mitä muiden kuulee niiden käyttävän.
Toki tuota kaasu-uunia ja -hellaa on myös käytetty mutta pienten lasten kanssa mikro on tosi kätevä.
--- Lainaus päättyy ---
Muistan et itekkin olin tosi epäileväinen jotenkin käytön suhteen. Sit kerran tuli kokeiltua ja jäinki koukkuun. Se hella varsinkin on niin ihanan nopee.
Ipsu:
--- Lainaus käyttäjältä: sipu - 11.03.2013 kello on 18:38 ---ahaa siis se witsi
jossa miesten pytyn seinällä lukee
että istu pytylle
koska sinulla ei ole Se
niin pitkä kun luulet
pitää siis paikkansa
eli ei olekkaan witsi ;D
--- Lainaus päättyy ---
Ja toinen suosittu on tämä että:
Kyllä sitä nyt jokanen mies osaa lattialle kusta, mutta koitappa paskantaa kattoon ::)
Ja edit sen verran että osaa ne naisetkin jättää rinkulan keltaiseksi. Oikeesti! Välillä on naisten yleisissä vessoissa reunalla sekä keltainen että punainen raita ??? Eiks sitä vois sentään jälkensä siivota??
sipu:
--- Lainaus käyttäjältä: Ipsu - 11.03.2013 kello on 21:09 ---Ja toinen suosittu on tämä että:
Kyllä sitä nyt jokanen mies osaa lattialle kusta, mutta koitappa paskantaa kattoon ::)
Ja edit sen verran että osaa ne naisetkin jättää rinkulan keltaiseksi. Oikeesti! Välillä on naisten yleisissä vessoissa reunalla sekä keltainen että punainen raita ??? Eiks sitä vois sentään jälkensä siivota??
--- Lainaus päättyy ---
;D ;D ;D ;D
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta