Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Tarpeellisin lisävaruste?
kaarina:
On meilläkin invertteri, akkujen lataamista ja asunto-osan lisävaloja varten. Invertteriä en osannut ajatella lisävarusteena kun se meillä on aina ollut pikkuautoissakin aina.
Olin ehkä, anteeksi, ilkeä, kun naljailin tuosta mahdollisuudesta keittää kahvit kun on vedenkeitin ja invertteri. Meillä vain ei ole kotonakaan moista laitetta vaan olemme hankkineet nopeuden ja mukavuuden vuoksi kaasuhellan kotiinkin...ja mielstäni on ihanaa kun ei tarvitse olla ylimääräisiä härpäkkeitä kaapeissa, kattiloita kuitenkin on ja vesi tulee niiin nopeasti kahvia ja teeta varten kattilassa. MUtta anteeksi vielä, ei se minulle kuulu mitä muut tekevät:)
t.Kaarina
kaarina:
Tuo vessan lisäsäiliö olisi meillekin tosi tarpeellinen, tulee vain tilasta ja painosta ongelmia....Onko teillä se takatallissa vai onko teillää semmoinen vessan alunen (olen jollain nähnyt) että siinä on paikat kahdelle säiliölle valmiina?
t.Kaarina
ihaa:
--- Lainaus käyttäjältä: kaarina - 11.03.2013 kello on 16:00 ---
Nyt on jotain mitä en ymmärrä, onko meidän auto jotenkin erikoinen kun siinä on kaasuhella mikä toimii missä vain, eikä tarvitse invertteriä eikä vedenkeitintä
t.Kaarina
--- Lainaus päättyy ---
On karavaanareita ja sitten tällaisia karavaanareita kuin minä ja vaimoni jotka eivät ole vielä neljän vuoden jälkeenkään oppineet käyttämään kaasuhellaa ja kaasu-uunia sillä innolla mitä muiden kuulee niiden käyttävän.
Toki tuota kaasu-uunia ja -hellaa on myös käytetty mutta pienten lasten kanssa mikro on tosi kätevä.
perho-ukko:
--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 11.03.2013 kello on 16:29 ---On karavaanareita ja sitten tällaisia karavaanareita kuin minä ja vaimoni jotka eivät ole vielä neljän vuoden jälkeenkään oppineet käyttämään kaasuhellaa ja kaasu-uunia sillä innolla mitä muiden kuulee niiden käyttävän.
Toki tuota kaasu-uunia ja -hellaa on myös käytetty mutta pienten lasten kanssa mikro on tosi kätevä.
--- Lainaus päättyy ---
No,,,Opettele seuraavat 30 vuotta !!!
ihaa:
--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko - 11.03.2013 kello on 16:33 --- No,,,Opettele seuraavat 30 vuotta !!!
--- Lainaus päättyy ---
Voi olla että riittää 10 vuotta, tuskin lapset enää sitten haluavat reissata meidän vanhusten kanssa, eiköhän sitä sitten ole aikaa odotella veden kuumenemista hellalla.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta