Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Tarpeellisin lisävaruste?

<< < (3/23) > >>

sipu:

--- Lainaus käyttäjältä: jus66si -  8.03.2013     kello on 22:09 ---Webasto. Sen tarpeen huomaa erityisesti silloin kun sitä ei ole  ::)

--- Lainaus päättyy ---

ja varsinkin se
joka lämmitää tupaa diisselillä
ettei tarvii juosta vaihtamaan kaasupulloja Thumb

Turhan Höpöttäjä !!!!
näkyykö tuos kellossa myöskin ulko ja sisälämpötila
ja mistä sellasen voi hommata ?
ja tuleeko se seinään kiinnitettäväks
joskus tästä onkin ollut jo juttua
mutta katselin sellaista jossain kaupassa
siinä ei ollut muistakseeni lämpämittaria
ja sellanen onkin hyvä
jos siinä on vielä molemmat ,kuten ulko ja sisämittarit
niin kipitänkin sellasen hakemaan tuota pikaa  Thumb

Vesseli:
Näissä maisemissa ehdottomasti tärkeimmät ovat lumiketjut. Muut lisävarusteet ovat joko mukavuutta lisääviä tai turhakkeita.

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali -  8.03.2013     kello on 22:05 --- Thumb  Ja nimenomaan ulkolämpömittarilla . Onko kukaan löytänyt sellaista, jossa ei olisi sitä turhaa radiota?

--- Lainaus päättyy ---

Nyt on mulla aukkoja tiedoissa. Onko niitä sellasia joista näkee myös ulkolämmön.  ::)

Aakku:
No mulle mielestäni tärkeitä lisävarusteita ovat olleet massaus, sisälokarit, ja ennen kaikkea vetokoukku.
Vetokoukku tekee tuollaisesta pienestä retkuiluautosta varsin monikäyttöisen.
Aurinkokennon siihen oli jo Kurt aikoinaan Saksassa asentanut, mutta näin puskaparkkilaisena en sitäkään pois antaisi.

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä -  9.03.2013     kello on 07:19 ---Nyt on mulla aukkoja tiedoissa. Onko niitä sellasia joista näkee myös ulkolämmön.  ::)

--- Lainaus päättyy ---

Mulla on sellainen makkarissa. Voi valita joko ulko- tai sisälämpötilan. Se on vaan sellanen rohjake, kun siinä on se tarpeeton radio. Täytynee ottaa kolvi käteen, jos ei löydä autoon kunnollista.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View