Tekniikkakeskustelut > Jääkaapit

Kylmälaiteasiantuntija etsintäkuulutettu

<< < (3/4) > >>

JPVäisänen:
Tänkjuu eli kiitos kaikille osallistuneille. Tulin siihen johtamuspäätökseen että kaappi toimii niinkuin pitääkin tällä viimeisimmällä termostaatilla ja nyt odottelen asennuskelejä eli lämpimiä. Vanhalle elektroluksillekkin löytyi uusi koti Kemijärveltä mökiltä...se joko kuopataan monttuun ns. maajääkaapiksi tai sitten ehkä järjestelmä puhdistetaan ja valjastetaan pelkästään kaasukäyttöön.
Lissää kommentteja sitten kesempänä kun uus kaappi lähtee tosielämäntestiin eli tienpäälle autoon asennettuna.

slop:
Kuvassa näkyvä termostaatin anturi loppupää asennetaan tasan tuon kiinityslevyn alle ja vääntäen anturiin ns.U-mutka, niin mahdollisimman paljon anturin loppupäätä jää sen kiinnityslevyn alle.

olalaa:

--- Lainaus käyttäjältä: slop - 13.03.2013     kello on 11:45 ---Kuvassa näkyvä termostaatin anturi loppupää asennetaan tasan tuon kiinityslevyn alle ja vääntäen anturiin ns.U-mutka, niin mahdollisimman paljon anturin loppupäätä jää sen kiinnityslevyn alle.

--- Lainaus päättyy ---
Juuri noin se kuuluu asentaa.Minua jäi vaivaamaan onko jääkaappi automaatti sulatteinen?vai pitääkö laitaa itse sulamaan?Sillä kun aika suuri ero noissa termostaateissa kumpi on kyseessä ;)

Ps.Termostaatin katkaisu ja käyntiin lähtö lämpötiloja voi hiukan säätää jos haluaa hifistellä Thumb

JPVäisänen:

--- Lainaus käyttäjältä: slop - 13.03.2013     kello on 11:45 ---Kuvassa näkyvä termostaatin anturi loppupää asennetaan tasan tuon kiinityslevyn alle ja vääntäen anturiin ns.U-mutka, niin mahdollisimman paljon anturin loppupäätä jää sen kiinnityslevyn alle.

--- Lainaus päättyy ---
Juurikin näin tein lopullisen asennuksen mutta se ei vaikuttanut tulokseen juurikaan joten en alkanut virittelemään enempää.

JPVäisänen:

--- Lainaus käyttäjältä: olalaa - 13.03.2013     kello on 21:41 ---Juuri noin se kuuluu asentaa.Minua jäi vaivaamaan onko jääkaappi automaatti sulatteinen?vai pitääkö laitaa itse sulamaan?Sillä kun aika suuri ero noissa termostaateissa kumpi on kyseessä ;)

Ps.Termostaatin katkaisu ja käyntiin lähtö lämpötiloja voi hiukan säätää jos haluaa hifistellä Thumb

--- Lainaus päättyy ---
Eipä taida olla automaattisulatusta joten pitää ihan ite huolehtia sulatuksesta.
Ja en kyllä löytänyt termarista mitään säätöjä ainakaan ulkopuolelta..ehkä sisältä jotain olisi löytynyt mutta en uskaltanu ennää
alkaa ropeltaan auki.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View