Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Vaunu vs Auto ja muuta höpinää

<< < (16/50) > >>

Haapaniemen Paroni:

--- Lainaus käyttäjältä: AnneN - 10.03.2013     kello on 17:33 ---Kiva keskustelu, opettavainenkin. Mutta huomaan yhdn asian keskustelusta- ostin asuntoauton ja mulle onkin myyty MATKAILUAUTO! Ainakin luulen niin.  8) Voi mikä yllätys...

--- Lainaus päättyy ---
:D

Duster:
Mie sanoisin molempi parempi, meillä on matkailuauto (edelliseltä omistajalta osaessani hän huomautti kahto ny ostat henkilöautoa ;D ;D) olemme todenneet sen meidän matkailutyyppimme sopivammaksi, vaikka nyttemmin on ollut mamman kaa puhetta että laitettais vaunu johonkin laskettelukeskuksee n/pikku tontille piuhan päähän.....

Mut mut meillä on kyllä koukku tos matkailuautossamme, mut sit vaimo ei voi ajaa metriäkään sillä yhdistelmällä ja mua ei huvita vetää matkakoppia perässä (oon sen verran kokeillu)....

Siis näillä näkymin tyydymme matkailuautoon, niin tolla meitin kirpulla ei muuten vedetä poksia kummempaa, eikä siin oo kyl koukkuakaan (saihan sen asennettua, mut ei viittitä vanhaa laitattaa)....

iso-juuso:
Ennen kaikkea kyse on makuasiasta. On asioita, jotka voivat olla näppärämpiä vaunun kanssa ja vastaavasti asioita jotka ovat näppärämpiä matkailuauton kanssa. On kuitenkaan harvoja asioita, jotka eivät onnistuisi kummalla tahansa, kyse on sitten enemmän siitä asenteesta ja mieltymyksistä. Ja ne asenteet ja mieltymykset voivat vaihdella ajan saatossa.

Minulla ei ole omaa kokemusta matkailuautosta. Mutta niitä samoja asioita, joilla matkailuautoilijat perustelevat omaa valintaansa, me toteutamme vaunun kanssa.

Esimerkiksi matkakahvit/teet onnistuvat vaunussa siinä missä autossakin, erona kai pääasiassa se että siirtymä kahvinkeittopaikall e täytyy vaunuilevan tehdä ulkokautta. Niinikään retkeily leirintäalueiden ulkopuolella onnistuu vallan mainiosti; tuotakin olemme aina vaunun kanssa harrastaneet. Karvaisista perheenjäsenistä oli puhetta; meillä mukana kulkee kaksi kissaa, jotka matkustavat häkissä, talvisin vaunussa koska siellä on lämmintä (pakettiauton takaosassa ei ole.)

Me pidämme vaunuista. Jotkut kokevat tukijalkojen ruuvaamisen rasitteena, me koemme sen yhtenä niistä mausteista, jotka kuuluvat tähän lajiin. Vaunun vetäminen ja manuuverointi on minulle myös yksi niistä asioista, jotka nimenomaan ovat mukavaa puuhaa, ja puhuvat minulle vaunuilun puolesta, toisille nuo ovat myrkkyä.

Haapaniemen Paroni:

--- Lainaus käyttäjältä: iso-juuso - 12.03.2013     kello on 15:26 ---Ennen kaikkea kyse on makuasiasta. On asioita, jotka voivat olla näppärämpiä vaunun kanssa ja vastaavasti asioita jotka ovat näppärämpiä matkailuauton kanssa. On kuitenkaan harvoja asioita, jotka eivät onnistuisi kummalla tahansa, kyse on sitten enemmän siitä asenteesta ja mieltymyksistä. Ja ne asenteet ja mieltymykset voivat vaihdella ajan saatossa.

Minulla ei ole omaa kokemusta matkailuautosta. Mutta niitä samoja asioita, joilla matkailuautoilijat perustelevat omaa valintaansa, me toteutamme vaunun kanssa.

Esimerkiksi matkakahvit/teet onnistuvat vaunussa siinä missä autossakin, erona kai pääasiassa se että siirtymä kahvinkeittopaikall e täytyy vaunuilevan tehdä ulkokautta. Niinikään retkeily leirintäalueiden ulkopuolella onnistuu vallan mainiosti; tuotakin olemme aina vaunun kanssa harrastaneet. Karvaisista perheenjäsenistä oli puhetta; meillä mukana kulkee kaksi kissaa, jotka matkustavat häkissä, talvisin vaunussa koska siellä on lämmintä (pakettiauton takaosassa ei ole.)

Me pidämme vaunuista. Jotkut kokevat tukijalkojen ruuvaamisen rasitteena, me koemme sen yhtenä niistä mausteista, jotka kuuluvat tähän lajiin. Vaunun vetäminen ja manuuverointi on minulle myös yksi niistä asioista, jotka nimenomaan ovat mukavaa puuhaa, ja puhuvat minulle vaunuilun puolesta, toisille nuo ovat myrkkyä.

--- Lainaus päättyy ---
Thumb Thumb

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: iso-juuso - 12.03.2013     kello on 15:26 --- meillä mukana kulkee kaksi kissaa, jotka matkustavat häkissä, talvisin vaunussa koska siellä on lämmintä (pakettiauton takaosassa ei ole.)

--- Lainaus päättyy ---

Joku sanoi kerran, että hän oli matkailuvaunussa ajaessa. Sanoi että ei ole kevyttä kyytiä se, eikä laittaisi edes kanarialintua ajon ajaksi sinne. Sen kummemmin en asiasta tiedä.  :)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View