Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Vaunu vs Auto ja muuta höpinää
Alan:
--- Lainaus käyttäjältä: seppoko - 29.06.2013 kello on 19:42 ---Jokkainen tavallaan.....
:D ;D :D
--- Lainaus päättyy ---
No niin on, eikä se vanha koira... minun tapa tällaisena nippanappa täyskasvuisena taas on kyseenalaistaa omaa toimintaa, kalustoa ja arvojakin koko ajan. Vain sillä tavalla voi kehittyä. :)
Turhan Höpöttäjä:
--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 29.06.2013 kello on 19:22 ---Eipä se elämä ole kiinni mistään kopperosta, harrastusvehkeitä kun ovat.
Eli kaikille vaan FiilisKUKKA alle ja kielto ajaa sitä Isänmaan ulkopuolelle (Virossa saa käydä), eikös niin? ;D
Saattavat vaan loppua kesken. Yhden samanlaisen olen nähnyt, oli sinisävyinen. Kainuun korvessa viime vuoden keväällä.
Vaan eihän se tajua Höpö erilaisuutta ja erilaisia tarpeita... omistaan vaan puhuu. ;D ;D
--- Lainaus päättyy ---
Elekkee, elekkee, sotkeko tähän Fiiliskukkaa ja tykkäämistä kotimaan matkailusta. Yleensä kun olen sen kopperon nähnyt keinuvan siellä lavalla ja tuulen heiluteltavana, ei näytä muulta kuin erikoisuuden tavoittelulta. Vähä niitä näkyy keskieurooppalaiste nkaan käytössä. Ja ymmärrettävistä syistä. ;)
En muusta voi puhua, kun ei ole kokemusta, kolmas kuljin vasta menossa. ;D
Kilmari:
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 28.06.2013 kello on 21:27 ---Klimari taitaa ollakkin näissä hommissa varsinainen henkselien paukuttelija. ;D
Minä ajan navin mukaan 82-83km/h. Harvemmin eteen on ilmestynyt semmoista kansaa, jolla ei ole kiire mihinkään. No niitä kyllä on, joilla näyttää olevan kiire, vaikka henki menisi. Olisi hauska joiltakin kysyä, minne on kiire ja hoppu. ...Ja he on muka vielä lomalla. ::)
--- Lainaus päättyy ---
Minnekö kiire? On kahdelaista kansaa: niitä joilla on töitä, ja niitä joilla ei ole. Jos ei ole duunia, menkää sivuun. Vapaallakin on pakko pitää aikataulu mielessä ;)
retsasung52:
--- Lainaus käyttäjältä: Kilmari - 30.06.2013 kello on 16:57 ---Minnekö kiire? On kahdelaista kansaa: niitä joilla on töitä, ja niitä joilla ei ole. Jos ei ole duunia, menkää sivuun. Vapaallakin on pakko pitää aikataulu mielessä ;)
--- Lainaus päättyy ---
Melko herjaa heität !
Meillä joskus silloin kun vielä tein oikeita töitä, roikku pomo persiissä ja hoputti " kiire kiire", mutta koskaan ei ollut niin kiire etteikö niitä hommia kerinnyt tehdä vaikka kahteen kertaan! Tai toinen juttu miehestä jolla oli aina kiire, mutta hän ei elä enään..
ihaa:
--- Lainaus käyttäjältä: Kilmari - 30.06.2013 kello on 16:57 ---Minnekö kiire? On kahdelaista kansaa: niitä joilla on töitä, ja niitä joilla ei ole. Jos ei ole duunia, menkää sivuun. Vapaallakin on pakko pitää aikataulu mielessä ;)
--- Lainaus päättyy ---
No mulla kun huomenna alkaa virallisesti se loma niin jahka me päästää Ruotsin puolelle niin nopeus tipahtaa saman tien tuonne 83 km/h olipa rajoitus sitten se satanen, se kiire loppuu nimittäin heti rajan tuolla puolen. ;D
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta