Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Vaunu vs Auto ja muuta höpinää
kimi:
--- Lainaus käyttäjältä: 99 - 25.03.2013 kello on 21:54 ---Joutunut joskus Subarua katselemaan tästä kuvakulmasta? ;D
--- Lainaus päättyy ---
Joutunut joskus ajamaan Subarun Imprezaa. Pojalla oli ensin WRX ja sitä seurasi WRX Sti. Molemmat lastutettuja ja ei kyllä parempaa ajettavaa ole minun kohdalle osunut kun tuo Sti.
Hiukan käynyt mielessä farkun hakeminen ruotsista tai saksasta, mutta taitaa järki voittaa ja jää hankkimatta.
Hanska:
Vastaus alkuperäiseen kysymykseen kohdallani on auto Thumb.
Kun ei tippaakaan kiinnosta toi kausipaikka touhu enkä kyllä maailmallekkaan enää lähde vaunua kiskomaan.
Molemmissa on kyllä hyvät ja huonot puolensa, mutta auto vei meidän vertailussa tän kisan 6-1 :P
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: 99 - 25.03.2013 kello on 21:54 ---Joutunut joskus Subarua katselemaan tästä kuvakulmasta? ;D
(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)
--- Lainaus päättyy ---
Ei, tällä iällä kiinnosta nuo asiat. Tuo on tehty eri käyttöön kuin mun diesel traktori. Enpä usko sätkättimen päässeen vaunu perässä samaa reissua kuin vaikkapa viimekesänä
Mutta olen kyllä ollut kyydissä aikoinaan kun tuollaisesta menty ohi kiihdytyksessä ja kovaa :P
Ihan pick-up:lla ;D
kookaburra:
Asiaa tietämättömät olivat kyselleet puosu ystävältäni, että eikö tuollainen vaunun veto ole raskasta?
Ei vähääkään, sillä ei minulla ole käsivarret ja hartiat kipeitä. Istuin on ergonomisesti hyvä h e n k i l ö a u t o n istuin ja varsinaisen vetotyön suorittaa auto!
Haapaniemen Paroni:
Vaunu ois tilavampi ja näppärämpi leirintä alueilla ;) :D
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta