Sivuja:
Toiminto
  • #16 kirjoittanut retsasung52 09 Mar 2013
  • Mutta edelleekin kannatan nestekiertosta lämmitystä johon yhdistetty nestekiertonen lattia lämmitys :D

    Mitään pölypuhaltamia en kaipaa :) siis Ääni Aldelle
  • #17 kirjoittanut putkimies 09 Mar 2013
  • Mutta edelleekin kannatan nestekiertosta lämmitystä johon yhdistetty nestekiertonen lattia lämmitys :D
       Olimme viime juhannuksena treffeillä. Yhdessä vaunussa valui lämmitysnnesteet lattialle. Joutuivat sitten lähtemään kotiin yhden yön jälkeen.  Vain nestelämmitys kykenee pilaamaan matkan keskellä kesää.
  • #18 kirjoittanut Haapaniemen Paroni 09 Mar 2013
  •    Olimme viime juhannuksena treffeillä. Yhdessä vaunussa valui lämmitysnnesteet lattialle. Joutuivat sitten lähtemään kotiin yhden yön jälkeen.  Vain nestelämmitys kykenee pilaamaan matkan keskellä kesää.
    Eiks se neste kierrä lattiassa :D
  • #19 kirjoittanut matson1 09 Mar 2013
  • itellä ollut kaks autoa trumalla ja nyt aldella, eron tiedän kyllä mikä ero niillä on mutta se on turha ruveta niistä täällä vääntämään  ;D ;D ;D
  • #20 kirjoittanut Haapaniemen Paroni 09 Mar 2013
  • itellä ollut kaks autoa trumalla ja nyt aldella, eron tiedän kyllä mikä ero niillä on mutta se on turha ruveta niistä täällä vääntämään  ;D ;D ;D
    Just näin Thumb Joku tykkää nukkua korvatulpat päässä ja toinen ei ;D
  • #21 kirjoittanut Rölli 09 Mar 2013
  • jokainen tavallaan. mutta kun mä lähen reissuun ni oon ajanut yleensä useampi sataa kilometriä ennenku eka kerran nukun ja sillä aikaa nestekiertoinenlämm itys on lämmittänyt lämmönvaihtimen kautta asuin puolen ja voin kaikessa rauhassa pystyttää leirin ja nauttia lämmöstä autossa ja kun joutaa ni nappaa kaasun päälle ja sitä lämpöö riittää tuvassa yön ajan ja kun rupeen keittään aamukaffetta ni siin samall moottori lämpenee sopivaan käynnistys lämpöön ainaki 38 asteen pakkasessa.. en oo kylmemmässä puskassa nukkunut..
  • #22 kirjoittanut tsahkali 09 Mar 2013
  • Just näin Thumb Joku tykkää nukkua korvatulpat päässä ja toinen ei ;D

    Ei kai ne nestekiertoiset enää nykyään niin kauheesti ääntele?  ::)  ;D  Mulla oli joskus Solihveri ja siinä E-luxin pannu. Ja sehän pulputti kun kahvinkeitin, vaan vähän kovempaa. Truman olemassaoloa ei oikeastaan huomaa. Vaikka olis päälläkin.
    Enkä käytä korvatulppia, vaikka vaimo tai koirat kuorsais..  :laugh:
  • #23 kirjoittanut Haapaniemen Paroni 09 Mar 2013
  • Ei kai ne nestekiertoiset enää nykyään niin kauheesti ääntele?  ::)  ;D  Mulla oli joskus Solihveri ja siinä E-luxin pannu. Ja sehän pulputti kun kahvinkeitin, vaan vähän kovempaa. Truman olemassaoloa ei oikeastaan huomaa. Vaikka olis päälläkin.
    Enkä käytä korvatulppia, vaikka vaimo tai koirat kuorsais..  :laugh:
    Sulla ollut joku vika lämmittemisessä jos on pulputtanut,kuin joku vanha kahvin keitin :D
  • #24 kirjoittanut Turhan Höpöttäjä 09 Mar 2013
  • jokainen tavallaan. mutta kun mä lähen reissuun ni oon ajanut yleensä useampi sataa kilometriä ennenku eka kerran nukun ja sillä aikaa nestekiertoinenlämm itys on lämmittänyt lämmönvaihtimen kautta asuin puolen ja voin kaikessa rauhassa pystyttää leirin ja nauttia lämmöstä autossa ja kun joutaa ni nappaa kaasun päälle ja sitä lämpöö riittää tuvassa yön ajan ja kun rupeen keittään aamukaffetta ni siin samall moottori lämpenee sopivaan käynnistys lämpöön ainaki 38 asteen pakkasessa.. en oo kylmemmässä puskassa nukkunut..

     Thumb
  • #25 kirjoittanut mjo33400 09 Mar 2013
  • Ei kai ne nestekiertoiset enää nykyään niin kauheesti ääntele?  ::)  ;D  Mulla oli joskus Solihveri ja siinä E-luxin pannu. Ja sehän pulputti kun kahvinkeitin, vaan vähän kovempaa. Truman olemassaoloa ei oikeastaan huomaa. Vaikka olis päälläkin.
    Enkä käytä korvatulppia, vaikka vaimo tai koirat kuorsais..  :laugh:

    Eikös toi E-luxin pannu toiminut pulssiperiaatteella eli ei tarvinnut kiertovesipumppua?
  • #26 kirjoittanut tsahkali 09 Mar 2013
  • Sulla ollut joku vika lämmittemisessä jos on pulputtanut,kuin joku vanha kahvin keitin :D

    Sä olet niin nuori mies, ettet ole tutustunut luonnon ihmeisiin.   ;D   Siinä pannussa ei ollut ollenkaan kiertovesipumppua, vaan vesi todella 'pulputti' ensin ylöspäin ja lähti sieltä sitten kiertoon.
  • #27 kirjoittanut Haapaniemen Paroni 09 Mar 2013
  • Sä olet niin nuori mies, ettet ole tutustunut luonnon ihmeisiin.   ;D   Siinä pannussa ei ollut ollenkaan kiertovesipumppua, vaan vesi todella 'pulputti' ensin ylöspäin ja lähti sieltä sitten kiertoon.
    No onneksi oli sillon jo korvatulpat jne...
  • #28 kirjoittanut K.E.V 09 Mar 2013
  •    Olimme viime juhannuksena treffeillä. Yhdessä vaunussa valui lämmitysnnesteet lattialle. Joutuivat sitten lähtemään kotiin yhden yön jälkeen.  Vain nestelämmitys kykenee pilaamaan matkan keskellä kesää.
    Eli jos yx lentokone tippuu, niin kaikki on viallisia  :laugh: :laugh: :laugh:
  • #29 kirjoittanut K.E.V 09 Mar 2013
  • Eikös toi E-luxin pannu toiminut pulssiperiaatteella eli ei tarvinnut kiertovesipumppua?
    Juu, mulla oli AGA:n vastaava yhdessä  :D
  • #30 kirjoittanut mjo33400 09 Mar 2013
  • Ose:lla on Pulsomatic, miten se on toiminut? Oletko jo laittanut sen koneeseen kiinni?
Sivuja:
Toiminto