Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin tietotekniikka
...kele tyhjentää Android käyttäjien pankkitilejä
99:
--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 7.03.2013 kello on 21:09 ---Toisaalta jos ei asenna siihen anteroon mitään tekstiviesteillä toimivaa pankkisovellusta niin so what.
--- Lainaus päättyy ---
Niin, ei siihen Androidiin tule mitään haittaohjelmia tai viruksia, ellei käyttäjä itse niitä asenna ja anna lupaa tehdä mitä ohjelma sitten tekeekään.
K.E.V:
Näinhän se on, eilenkin poistin pokan koneesta viruksen joka oli naamioitunut viruksentorjuntasoftaksi , mutta siinä se pointti on, ettei tuota temppua tehdä kuin Android koneilla mistä juttu kertoo. En ainakaan huomannut että koskisi Symbianeja ,iOs:siä, S40 ,S30 jne juttuja.
Lisäksi ennenkuin ehdit sanoa miten paskoja nuo muut puhelinkäyttikset on verrattuna Androidiin , kerron että kantasi on tiedossa ;D 8) ::)
Topelius:
http://www.taloussanomat.fi/porssi/2013/01/28/androidilla-ja-applella-hurja-markkinaosuus-alypuhelimissa/20131514/170
Näköjään tuo Android on vaan ylivoimaisesti suosituin verrattuna muihin järjestelmiin. Mutta ei nuo virukset tule Anteroon, jos ei niitä itse siihen asenna.
pouhe:
Miksi lähes joka palstalla pitää olla vääntöä siitä, mikä on hyvä tai huono järjestelmä tai selain, eikö se ole hyvä silloin kun käyttäjä on tyytyväinen.
99:
--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 8.03.2013 kello on 08:37 ---mutta siinä se pointti on, ettei tuota temppua tehdä kuin Android koneilla mistä juttu kertoo.
--- Lainaus päättyy ---
Tarkoitatko että muihin käyttiksiin ei käyttäjä voi asentaa haluamiaan ohjelmia? Käyttöjärjestelmän yksi keskeinen piirre kun on että siihen voidaan asentaa sovelluksia.
Mutta, alkuperäinen syy on Windowsissa, se kun on saastunut. Ei Androidissa, se kun ei ollut saatunut ennenkuin käyttäjä itse asensi siihen haittaohjelman ja hyväksyi haittaohmelman toiminnan järjestelmän varoituksista välittämättä.
Ilman Windowsia ja sen haittaohjelmaa ei tätäkään juttua olisi.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta